Crasher2000 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Na obecną chwilę: komunikacja z ECU przywrócona , brak działania pompy paliwa , błąd P025C00. Silnik kręci , wszelkie dolegliwości związane z hamulcem ręcznym - nie występują . Mruganie kontrolki świec żarowych wskazujące błąd . Silnik przy pomocy aerozolu Plak- łapie .
Crasher2000 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Światła stop działają również .
Muskel1 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Wejdź vcds w sterownik silnika, następnie w nastawy podstawowe i tam wybierz test pompy paliwa.
Muskel1 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 (edytowane) 56 minut temu, Crasher2000 napisał: Dalej nic , wciąż błąd P025C00. Na które piny trzeba podać prąd żeby ruszyła pompa w baku ? Bo są cztery kable. W schematach kostka pompy nie jest opisana. Pin 4 to masa, reszta idzie ze sterownika pompy. Edytowane 7 Sierpnia 2022 przez Muskel1
Crasher2000 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Ok, chciałem sprawdzić pompę i widzę ze w tym układzie nie będzie lekko.Chybił - trafił.
Muskel1 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Będziesz musiał pewnie podmienić części (sterownik pompy, pompa) zaczynając od najtańszej. Do sterownika pompy na pinie nr. 5 (czarno-biały) dochodzi napięcie?
Crasher2000 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Sterownik pompy już mam, mam nadzieje ze sprawny . Pompę zamówiłem , są tanie wiec będę eksperymentował . Próba wzbudzenia nie przyniosła rezultatu. Będę informował o dalszych losach jak dojdą części .
Crasher2000 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Pytanie, pin 5 sterownika pompy, zasilanie podane jest po przekaźniku? W przypadku braku zasilania sterownika, gdzie szukać przyczyny?
Crasher2000 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Gdzie idą te dwa kable 335 oraz 367 (+12 V) ?
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 355 idzie do sterownika silnika na pin nr. 50, 94-ro pinowej kostki sterownika silnika. 367 idzie na bezpiecznik nr.3 siedzący po lewej stronie deski w środkowym rzędzie ST2.
Crasher2000 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Niestety u mnie w tym miejscu nie ma bezpiecznika.
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Ale bieguny są osadzone więc był i ktoś go wyciągnął. Włóż tam bezp. 5 A (najmniejszy) bo nie mam teraz możliwości sprawdzić jaki tam siedzi. Pewnie 10A ale to mgę dopiero wieczorem sprawdzić.
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Zgodnie z tą stroną powinien tam siedzieć bezp. 25 A Audi A4 (2013) – bezpieczniki schemat - Bezpieczniki.net BEZPIECZNIKI.NET Audi A4 (2013) – schemat skrzynki bezpieczników Rok produkcji: 2013 Tablica rozdzielcza (po stronie...
Crasher2000 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Podsumowując , robiąc zdjęcie zauważyłem , ze w pozycji omawianej gniazda są piny dla bezpiecznika. Wiec umieściłem 15 A i pompka ruszyła na teście . Pytanie i olbrzymia zagadka dla mnie kto go wyciągnął ? Ale to już będę musiał wyjaśnić z małżonką
Crasher2000 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Uzupełniając informację dotyczącą głównego tematu , za brak komunikacji odpowiedzialny był przekaźnik D znajdujący się na podszybiu przy sterowniku silnika. Dziwne było jedynie to ze podmieniłem go miejscami z inny tego samego typu i oba działają . Myśle ze pośrednio odpowiedzialny był za to akumulator na wykończeniu.
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) Gdybym wcześniej wpadł na ten pomysł, że bezpiecznika nie ma, a powinien być, skrócilibyśmy już dawno poszukiwania, ale gdy pisałeś, że wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś, wyszedłem z założenia, że z bezpiecznikami wszystko ok No nic, na błędach się człowiek uczy W przyszłości bębę pytał czy konkretny bezpiecznik jest osadzony w puszce Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Muskel1
Crasher2000 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Muskel , bardzo Ci dziękuje za pomoc i wskazówki dzięki którym rozszerzyłem wiedzę w zakresie A4- czki. Rozkładu poszczególnych bezpieczników , przekaźników, instalacji . Przy okazji i poszukiwaniach , zrobiłem klocki tył , filtr paliwa oraz wymieniłem akumulator z kodowaniem włącznie . Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
Crasher2000 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Takiego rozwoju sprawy tez się nie spodziewałem z uwagi ze nie mogłem w pełni otworzyć drzwi , dopiero foto ujawniło ze już ktoś „sprawdzał” . Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za pomoc i poświęcony czas .
Muskel1 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 2 minuty temu, Crasher2000 napisał: Muskel , bardzo Ci dziękuje za pomoc i wskazówki dzięki którym rozszerzyłem wiedzę w zakresie A4- czki. Rozkładu poszczególnych bezpieczników , przekaźników, instalacji . Przy okazji i poszukiwaniach , zrobiłem klocki tył , filtr paliwa oraz wymieniłem akumulator z kodowaniem włącznie . Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam. nie ma za co Najważniejsze, że ogarnąłeś wszystko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się