Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 TDI - brak komunikacji ze sterownikiem ECU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prawie wszystko , wszystkie gniazda 12V nie funkcjonują . Bezpiecznik sprawny , a co ciekawe na bezpiecznikach w bagażniku napięcie max. 9 V . Czy to przyczyna problemów z akumulatorem ?

Opublikowano

Możesz mieć skorodowany kabel + z alternatora idący do tyłu. Zmierz miernikiem napięcie na zacisku + w podszybiu, następnie przy aku (ile dochodzi). Sprawdź na zgaszonym i później na odpalonym silniku. Nie powinno być wielkiej różnicy. 

Opublikowano

Prąd ładowania za niski, z alternatora wychodzi 12,86 V . Moduł poodcinał zbędne odbiorniki. Alternator do wyjęcia . Dobry trop. Działam .

Opublikowano

To za niskie napięcie. 

Opublikowano

Wiem, powinno być około 14V

Opublikowano

Gagatek wyjęty , na szczęście dostęp jest Ok.

1E82C764-CA17-496E-8E43-CC8989345225.jpeg

Opublikowano

Powinien 14,7 - 14,8 V dawać. Do ładowania AGM aku musi być takie napięcie.

Opublikowano

Sprzęgiełko na wirniku powinno w jedną stronę się blokować?

Opublikowano

Sprzegielko Ok. Czas na elektryka .

Opublikowano

Temat alternatora ogarnięty . Niestety gniazda dalej martwe. Winny okazał się przekaźnik. Dla potomności - jest w bagażniku . To ten ostatni 645 najbliżej ściany grodziowej . 

E4AD02DC-EDA8-41AB-913A-047AEE45E8BB.jpeg

Opublikowano

Nareszcie wszystko działa ?

Opublikowano

Ten górny czy dolny na zdjęciu ? Bo oba mają numer 645

Opublikowano

Na zdjęciu górny .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...