Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nowe logi 1.8t CFMA 150ps prosze o analize


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie, mam problem zauważyłem że autko po okresie zimowym złapało minimalnego  muła w stosunku z zeszłym rokiem , wydaje mi się że z dołu nie ma tego ciosu co było wcześniej. W kwietniu z rzeczy przy silniku były wymieniane, odma,trójnik, zaworek odmy,uszczelka napinacza i klawiatury, króciec wodny z czujnikiem na zapas, uszczelka kolektora ssącego, gniazda wtrysków i oringi ,filtr paliwa aso, tydzień temu nowe świece pfr6q i 4 cewki beru zse043. Wrzucam wszystkie potrzebne logi. Turbo słabiej pompuje niz wczesniej z dołu i przepływka tez niżej pokazuje.

002+033+031

LOG.TUNEZILLA.COM

003+020

LOG.TUNEZILLA.COM

115+118

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano

Zajrzyj do dv. Zrób program, bo męczarnia jeździć serią. 

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Zajrzyj do dv. Zrób program, bo męczarnia jeździć serią. 

dzieki za odzew ,jak ogólnie to ocenisz? wstawanie turbo i lekkie niedoładowanie i chyba ogólnie małe wartosci zadane chyba?  no i przepływka. I pytanko a czemu dv ? bede robił ale chce mieć pierwsze wszystko na tip top w aucie

Opublikowano

Dlatego dv, bo mam takie podejrzenie. Seia jak seria. Parametry w normie i nic tu więcej nie ma do napisania. 

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał:

Dlatego dv, bo mam takie podejrzenie. Seia jak seria. Parametry w normie i nic tu więcej nie ma do napisania. 

ok

Opublikowano
W dniu 26.07.2022 o 21:39, przem8 napisał:

Dlatego dv, bo mam takie podejrzenie. Seia jak seria. Parametry w normie i nic tu więcej nie ma do napisania. 

wymieniłem dv na nowy aso, mimo że po wciśnięciu tłoczek i zatkaniu góry od podciśnienia trzymał , identycznie jak nowy... Dalej jest to samo a korekty ida w góre na początku , przepływka dalej przy 5000 obr 109 pokazuje a doładowanie też nie takie jak powinno być. wrzucam o wymianie logi. Co jeszcze moge sprawdzić? przepływka zaczyna padać? czy nieszczelność?

002+033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

115+118

Opublikowano

Przecież jest ok. Jak dv było dobre to po co zmieniałes? Szukasz dziury w całym? Przecież tych setnych części doładowania nawet nie idzie odczuć. 

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał:

Jak dv było dobre to po co zmieniałes?

Bo kazałeś koledze sprawdzić to wymienił przy okazji sprawny na sprawny.

Opublikowano

Poza tym obecne  logi turbo lepiej wygladają niż te poprzednie. 

Opublikowano
6 minut temu, przem8 napisał:

Przecież jest ok. Jak dv było dobre to po co zmieniałes? Szukasz dziury w całym? Przecież tych setnych części doładowania nawet nie idzie odczuć. 

Sorry koledzy że męczę d*pę, taki urok chłopa który chce wiedzieć wszystko i sie uczyc.. wszędzie piszą nie tylko tu że ma być 120 g/s przy 5000 obr ja mam 109, i dochodzi dalej  nawet do 130 i czuje zwyczajnie jakby z dołu slabiej szedł tyle co widze tez po logach  i te korekty na plusie  . kupiłem w ciemno bo podobno sie rozszczelniaja po 5 latach a pewnie jest od nowości jak widać głupi zakup przez lenistwo bo nie chciało mi się meczyc z opaskami dwa razy .

Opublikowano
10 minut temu, PiotrekEXEO napisał:

ma być 120 g/s przy 5000

Zapomnij i nie czytaj bajek. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...