adrian242424 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 (edytowane) Witam! Pacjent A4 B6 1.8T BFB. Jestem po regeneracji turbo (wymiana żeliwa, korasu i gruszki). Proszę kogoś kto bardziej siedzi w temacie o analizę doładowania. Po wykresie widzę, że turbo przeładowuje w zakresie ok 2400-3000obr. Gruszkę starałem się ustawić, żeby ruszała ok 0.3-0.4 bar. Po logach bez N75 widzę, że turbo pompuje 0.41bar. Czy takie przeładowanie jest dopuszczalne i czy może być to spowodowane tym, że sztanga jest za bardzo napięta? Zostawić czy ustawić sztangę tak, żeby turbo bez N75 dmuchało 0.3-0.35 bar? Edit: Dodam, że ECU nie wywala żadnych błędów, a auto odkąd je mam jeszcze nie miało takiego kopyta Log #590796 LOG.TUNEZILLA.COM BEZ N75 Log #590800 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 2 Sierpnia 2022 przez adrian242424
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Sztanga za bardzo naciagnieta. Zrób sobie program to dopiero się zdziwisz jak dla Ciebie teraz to jest kopyto
adrian242424 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2022 14 godzin temu, przem8 napisał: Sztanga za bardzo naciagnieta. Zrób sobie program to dopiero się zdziwisz jak dla Ciebie teraz to jest kopyto Dzisiaj popuściłem sztangę, łącznie robiłem 3 próby i jestem już na skraju dolnej regulacji tj. ok 2 obroty przed tym, aby westgate nie był cały czas uchylony tylko dociągała go gruszka do korpusu i turbo nadal przeładowuje w początkowej fazie, aktualnie bez N75 doładowanie wacha się ok 0.35bara. Sprawdzając manometrem sztangę, początek pracy ok 0.28bar ,a pełne otwarcie 0.5bara wiec wygląda ok. Jakieś sugestie? Co do softu to myślałem kiedyś nad tym, ale to auto to typowy dupowóz do roboty i na razie mocy mi wystarcza, do podniesienia adrenaliny mam 2 kółka i 3s do 100 Log #591084 LOG.TUNEZILLA.COM Bez N75 Log #591071 LOG.TUNEZILLA.COM
pelonek1 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 (edytowane) 2 godziny temu, adrian242424 napisał: Co do softu to myślałem kiedyś nad tym, ale to auto to typowy dupowóz do roboty i na razie mocy mi wystarcza Około 600 zł (wtryski z BEXa plus program zdalnie) i to auto może inaczej jeździć. Uwierz mi, warto. Edytowane 3 Sierpnia 2022 przez pelonek1
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 TAka pewnie regeneracja. Do ogarnięcia w sofcie to przeładowanie jak coś. Jeździj póki co.
adrian242424 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2022 (edytowane) 3 godziny temu, przem8 napisał: TAka pewnie regeneracja. Do ogarnięcia w sofcie to przeładowanie jak coś. Jeździj póki co. Turbo sam akurat robiłem, koras Mellet, a żeliwo i sztanga to jakiś chinol i powoli się zastanawiam czy tu nie leży problem. Zastanawia mnie jeszcze to podbicie bostu przy odpuszczeniu gazu, wskazuje na DV ale sprawdzałem przed montażem i było ok. EDIT: Temat rozwiązany, problemem jednak była regulacja westgate, podszedłem do tego na spokojnie i ustawiłem wg. serwisówki BorgWarner. Czyli poluzowałem obydwie nakrętki, przytrzymując dźwignie od WG w pozycji zamkniętej, dokręciłem ręcznie nakrętkę do poczucia oporu, następnie dokręciłem kluczem o 2mm co odpowiada 2 obrotom (śruba M6x1), następnie skontrowałem nakrętką od strony gruszki. Nie sprawdzałem już dokładnie ciśnienia otwarcia, ale były to okolice 0.2bar, przy 0.3 bar WG było już minimalnie uchylone. Logi poniżej, turbo już nie przeładowuje w początkowej fazie, 0,65bar pompuje już przy 2200obr i znikło podpicie boostu po odpuszczeniu gazu, wiec wszystko chyb ok. Dziękuje wszystkim za pomoc. Log #591198 ad LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 4 Sierpnia 2022 przez adrian242424
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się