Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Prośba o analizę logów po regeneracji turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Pacjent A4 B6 1.8T BFB. Jestem po regeneracji turbo (wymiana żeliwa, korasu i gruszki). Proszę kogoś kto bardziej siedzi w temacie o analizę doładowania. Po wykresie widzę, że turbo przeładowuje w zakresie ok 2400-3000obr. Gruszkę starałem się ustawić, żeby ruszała ok 0.3-0.4 bar. Po logach bez N75 widzę, że turbo pompuje 0.41bar. Czy takie przeładowanie jest dopuszczalne i czy może być to spowodowane tym, że sztanga jest za bardzo napięta? Zostawić czy ustawić sztangę tak, żeby turbo bez N75 dmuchało 0.3-0.35 bar?

Edit: Dodam, że ECU nie wywala żadnych błędów, a auto odkąd je mam jeszcze nie miało takiego kopyta :)

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

BEZ N75

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez adrian242424
Opublikowano

Sztanga za bardzo naciagnieta. Zrób sobie program to dopiero się zdziwisz jak dla Ciebie teraz to jest kopyto :P

Opublikowano
14 godzin temu, przem8 napisał:

Sztanga za bardzo naciagnieta. Zrób sobie program to dopiero się zdziwisz jak dla Ciebie teraz to jest kopyto :P

 

Dzisiaj popuściłem sztangę, łącznie robiłem 3 próby i jestem już na skraju dolnej regulacji tj. ok 2 obroty przed tym, aby westgate nie był cały czas uchylony tylko dociągała go gruszka do korpusu i turbo nadal przeładowuje w początkowej fazie, aktualnie bez N75 doładowanie wacha się ok 0.35bara. Sprawdzając manometrem sztangę, początek pracy ok 0.28bar ,a pełne otwarcie 0.5bara wiec wygląda ok. Jakieś sugestie? 

 

Co do softu to myślałem kiedyś nad tym, ale to auto to typowy dupowóz do roboty i na razie mocy mi wystarcza, do podniesienia adrenaliny mam 2 kółka i 3s do 100 ;)

 

 

 

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

Bez N75

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, adrian242424 napisał:

 

Co do softu to myślałem kiedyś nad tym, ale to auto to typowy dupowóz do roboty i na razie mocy mi wystarcza

Około 600 zł (wtryski z BEXa plus program zdalnie) i to auto może inaczej jeździć. Uwierz mi, warto.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

TAka pewnie regeneracja. Do ogarnięcia w sofcie to przeładowanie jak coś. Jeździj póki co.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, przem8 napisał:

TAka pewnie regeneracja. Do ogarnięcia w sofcie to przeładowanie jak coś. Jeździj póki co.

Turbo sam akurat robiłem, koras Mellet, a żeliwo i sztanga to jakiś chinol i powoli się zastanawiam czy tu nie leży problem. Zastanawia mnie jeszcze to podbicie bostu przy odpuszczeniu gazu, wskazuje na DV ale sprawdzałem przed montażem i było ok.

 

EDIT: Temat rozwiązany, problemem jednak była regulacja westgate, podszedłem do tego na spokojnie i ustawiłem wg. serwisówki BorgWarner. Czyli poluzowałem obydwie nakrętki, przytrzymując dźwignie od WG w pozycji zamkniętej, dokręciłem ręcznie nakrętkę do poczucia oporu,  następnie dokręciłem kluczem o 2mm co odpowiada 2 obrotom (śruba M6x1), następnie skontrowałem nakrętką od strony gruszki. Nie sprawdzałem już dokładnie ciśnienia otwarcia, ale były to okolice 0.2bar, przy 0.3 bar WG było już minimalnie uchylone.

Logi poniżej, turbo już nie przeładowuje w początkowej fazie, 0,65bar pompuje już przy 2200obr i znikło podpicie boostu po odpuszczeniu gazu, wiec wszystko chyb ok. Dziękuje wszystkim za pomoc.

 

 
ad
LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez adrian242424

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...