Gembuś Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Witam, Czy mogę liczyć na pomoc jakim schematem sugerować się przy wymianie wężyków podciśnień do silnika AVF w sieci są 2 schematy będę bardzo wdzięczy za pomoc.
nadybek Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Pewnie schematy różnią sie umieszczeniem zaworka zwrotnego... Zaworek daj tylko przed zaworem n75 i akumulatorem podcisnienia i bedzie git. Czyli z pompy rozdzielasz na 2 wezyki. Do jednego podlaczasz zawor klapy gaszacej i egra a do drugiego poprzez zawor zwrotny turbo i akumulator. Zaworek czarna strona w strone pompy wakum.
Gembuś Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 W czym problem mam po prostu bigos z przewodami chyba z 4 łączniki i chciałbym się na czymś oprzeć czy ten schemat będzie poprawny czy lepiej ten drugi zastosować.
nadybek Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) Lepiej ten drugi. Stawia on turbo na wyzszym priorytecie. Przy pierwszym moze sie zdarzyc ze po hamowaniu i jednoczesnej pracy zaworu egr brakuje mocy przez chwile. Jesli zaworki masz z dwoma króćcami to przy okazji zdejmij z zaworków filterki i je wymyj pożadnie z błota. Edytowane 23 Sierpnia 2022 przez nadybek
Gembuś Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 o super dzięki wielkie za pomoc oczywiście mowa o czyszczeniu n75 oraz n18
nadybek Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 No te filterki to porażka jakas. Kawałek gąbki zbierającej tylko bagno. Ja jestem za starym rozwiazaniem- podłączeniem 3 króćca wężykiem do puszki filtra powietrza. Przelotkę gumową na ścianie grodziowej silnika->akumulatora do serwa poprawiłeś już/wymieniłeś? Znasz temat?
Gembuś Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 nie jeszcze nic nie kombinowałem nie ukrywam ze słyszałem ale oczywiście jak coś podpowiesz co i jak będę mądrzejszy i sobie to ogarnę to jakiś standard jest?? w tych silnikach i nie ukrywam że mam spagetti z podciśnieniami ktoś cos kiedyś namodził ogólnie czasami mi przeładowuje przy 150km/h na autostradzie w zasadzie nie ma reguły dzieje się to sporadycznie turbo nowe regenerowane bujam się od 3 lat z tym nikt nie potrafi dojść co to jest 3 razy turbinę czyścili bo przeładowywała ostatecznie zakupiłem nową regenerowaną jest sporo lepiej ale przeładowuje czasami rzadko bo rzadko ale zdarza się i celuję w te podciśnienia bo tak jak pisałem wcześniej tam jest wszystko pomieszane ani 1 ani 2-gi schemat . Ogarnę sobie jeszcze jakie podciśnienie daje vacu pompa auto jest po programie mam wrażenie ze powyżej 3tys obr puchnie strasznie przyśpiesza słabo idzie bo idzie ale szału nie robi ,pamiętam że wcześniej jak wymieniałem wężyki oraz n75 auto szło lux delikatnie mówiąc przycisnąłem go szedł jak dziki ale to krótki odcinek następnie już słabiej.
Gembuś Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) ogólnie zaworek mam jak na zdjęciu pierwszym podciśnienia a niemożliwe jest że turbo do czyszczenia co 3 miesiące i mam wrażenie że pedał hamulca dziwnie się zachowuje jest miękki ale przy hamowaniu to pedał tak jakby wpadał przeskokami z dziwnym chrobotaniem objaw tak jakby podciśnienie uciekało gdzieś . Edytowane 23 Sierpnia 2022 przez Gembuś
nadybek Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 No z tym hamulcem to moze byc wlasnie gumowa przelotka. Popatrz na wezyk od wakum pompy. Przechodzi przez ścianę grodziowa akumulatora poprzez taka gumę. Ta guma z czasem mieknie i potrafi sie pod wplywem podcisnienia scisnac i zamknac przelot. Ja to najczęściej naprawialem wciskajac kawalek dopasowanej sprezyny. Mozna tez wsadzic kawalek plastikowego wezyka do powietrza lub kupic nowa. Co do mocy to przydałoby sie zrobic logi dynamiczne kanalow 003+008+011 oraz 001+008+011 bo jak mowisz auto jest po programie.
Gembuś Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) Spoko dzięki co do logów zrobię je jutro dziś chciałbym ogarnąć te podciśnienia posiadam przewód kkl oraz vcds więc jestem w stanie zrobić logi zrobię i wrzucę . Edytowane 23 Sierpnia 2022 przez Gembuś
Gembuś Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Jestem po wymianie spaghetti podciśnienia i powiem tak dół się troszkę osłabił , troszeczkę później turbinka wstaje ale jad powyżej 3 tys do końca ma jutro zrobię logi i zaaplikuję mu preparat do czyszczenia wtryskiwaczy reasumując jest sporo lepiej zobaczymy czy dalej będzie wchodził w tryb awaryjny miałeś rację w filterku od n18 sporo syfu było chciałem tą gąbeczkę wymyć ale zutylizowała mi się w rękach podmieniłem że starego n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się