kubicv10 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2022 @nadybek do lusterka sprawdzałem te vacum, są na dole po rogach jakieś dziwne śruby ale próbowałem wkręcić to co w zestawie z tym wakuometrem i lipa . Nwm czy tam w środku nie jest jakaś zaslepka na imbusa czy co... Wpiąłem jak na filmie i chyba coś jest nie tak, tak czy inaczej.. Na szynie powrotnej widziałem właśnie jakiś czujnik czytaj regulator.
nadybek Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 (edytowane) W pompie przy kroccach masz 2 sruby. Jedna jest schowana w pompie a druga ma łeb. Ta z łbem to zaślepka punktu pomiarowego. Ten drugi schowany w aluminium brok to regulator cisnienia wewnetrznego pompy. Utrzymuje on cisnienie w pompie głównie po to zeby nie występowało zjawisko pienienia i kawitacji. Gwint punktu pomiarowego to jakis drobnozwojowy. Chyba M10x1 Edytowane 1 Września 2022 przez nadybek 1
kubicv10 Opublikowano 2 Września 2022 Autor Opublikowano 2 Września 2022 @nadybek @marcy007 Podpiąłem manometr z gliceryną do vacum ciśnienie na jałowym 3b. Przy 4tys obrotów 10,5 może ciut mniej ale około 10,5b. Po zaciśnięciu węża powrotu przy vacum, około 7b ale też nie udało mi się go dokładnie ścisnąć. Faktycznie rip pompa czy co? Niby ciśnienie minimum jest no ale autko po chipie to nie powinno być więcej? Nie wiem, pytam. Pozdrawiam
nadybek Opublikowano 2 Września 2022 Opublikowano 2 Września 2022 Takie cisnienia nie powinny powodować takich bipow. Moze byc ze troche spalin przedostaje sie do paliwa i stad takie cyrki. Oczywiscie nie ma to rowniez wplywu na odpalanie na cieplym silniku- tutaj mapa do poprawy.
kubicv10 Opublikowano 2 Września 2022 Autor Opublikowano 2 Września 2022 @nadybeksam nie wiem, założę inną pompę vacum i posprawdzam, może puściły uszczelnienia w niej... Bo z powrotu trochę jakby się paliwo mieszało z olejem. Z okolic i tak nie ma do kogo jechać żeby mapę ogarnąć, prędzej spier...ą niż cokolwiek NAPRAWIĄ. Trochę lipa. Ewentualnie później zrobię te uszczelki pod wtryskami,bo to też nie jakiś duży koszt. Na razie nie chce ruszać głowicy żeby frezować gniazda albo tulejowac bo też mogą być wyrobione i się będzie mieszała mikstura XD jak na razie po japońsku . Jako tako xd
nadybek Opublikowano 2 Września 2022 Opublikowano 2 Września 2022 Co masz na mysli mówiąc: 6 godzin temu, kubicv10 napisał: @nadybekBo z powrotu trochę jakby się paliwo mieszało z olejem
kubicv10 Opublikowano 3 Września 2022 Autor Opublikowano 3 Września 2022 (edytowane) @nadybek jak robiłem płukankę wtrysków to z powrotu leciało paliwo z olejem czarne. Mogą być wtryski i głowica też no ale pompa mi się średnio podoba, jeszcze jak przy niej grzebałem wczoraj to ręce trochę w oleju miałem. Nie wiem czy gdzieś od dołu nie puszcza... Zacznę od najtańszej, podejrzanej rzeczy. Edytowane 3 Września 2022 przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 6 Września 2022 Autor Opublikowano 6 Września 2022 Pany jest sposób żeby odkręcić te dolną śrubę od vacum bez ściągania tego kawałka gumowego przewodu od wody? Nie dojde niczym co mam chyba, że macie jakiś patent.... ki
kubicv10 Opublikowano 9 Września 2022 Autor Opublikowano 9 Września 2022 (edytowane) Pany, pany udało się wymienić zwaliłem tego węża i poszło. Ale mam problem bo na uszczelce z zestawu ciekło paliwo w paru miejscach dość znacznie, podobno była firmy elring. Chciałem kupić dziś innej firmy ale nie było to wziąłem tej samej, poskładałem już się cieszyłem bo nic nie było widać i zobaczyłem po chwili, że od spodu się delikatnie poci. Dużo mniej ale jednak... Wcześniej to zewsząd prawie. Moje pytanie czy by to była wina uszczelek metalowych? Ta co była w zestawie była cała czarna a jak kupiłem to z jednej strony miała dziwna fakturę..... Ciśnienia paliwa nie mierzyłem na pompie jeszcze bo chce to zrobić ten wyciek. Jedyne mierzyłem podciśnienie to bez porównania do mojej starej... Szybko wskoczyła na zielone... Nawet Poza. I przy wciskaniu hamulca nie dochodzi do 0 jak w tamtej. Także tu na + myślę że pompa jest sprawna... Podrzucam parę fotek starej pompy jak wyglądała... I proszę o porady. Kupić ASo uszczelke czy jakaś metalowo-gumowa? Edytowane 9 Września 2022 przez kubicv10
nadybek Opublikowano 10 Września 2022 Opublikowano 10 Września 2022 Mowisz o uszczelce pod deklem czesci paliwowej? Ja zawsze wycinalem z klingerytu jak byla w wersji plaskiej lub planowalem dekiel zeby uszczelka dobrze przylegala jak byla w wersji w rowku. Czarne paliwo to raczej nie olej. To spaliny w paliwie- uszczelniacz i podkladka PD
kubicv10 Opublikowano 10 Września 2022 Autor Opublikowano 10 Września 2022 Mówię o tej głównej metalowej uszczelce co przychodzi między pompę a głowicę tam mi cieknie.. W pon wymieniam pompę bo myślę, że właśnie powierzchnia nie jest jest równa.( na drugiej uszczelce cieknie). We wtorek zamontuję inną pompę z nową uszczelką z aso i musi siąść... A w jaki sposób planowałeś dekiel tak wgl? Bo myślałem o tym ale nie wiedziałem jak sie zabrać za to.. Moja stara pompa już smietnik a myślałem, że będzie jako dawca..XD Jak to ogarnę to posprawdzam ciśnienie i podciśnienie. Pewnie w przyszłym roku zajmę się PD.
nadybek Opublikowano 10 Września 2022 Opublikowano 10 Września 2022 Planowalem pokrywki stalowe czesci paliwowej. Zawsze byly wygiete. Po planowaniu nawet pompy luka nie ciekły. Kiedys mialem dostep do dobrze wyposazonej narzedziowni- magnesowki, koordynatki, drazarki, frezarki, tokarki i takie tam inne. Dzisiaj tylko frezarka i tokarka w firmie. Po demontazu pompy sprawdz czy ostatnia pokrywa panewki walka jest zlicowana z glowica jak jest przesunieta to ciezko bedzie to uszczelnic.
kubicv10 Opublikowano 10 Września 2022 Autor Opublikowano 10 Września 2022 Kurde.. to dopiero przy nowej pompie zobaczę... na uszczelce z zestawu to ciekła prawie z każdej strony... Zmieniłem uszczelke to delikatnie się od dołu pociła tylko... Także nie wiem czy wina uszczelek czy samej pompy... We wtorek dam znać co i jak :O
kubicv10 Opublikowano 14 Września 2022 Autor Opublikowano 14 Września 2022 Wymieniłem pompę i jest git. Wszystko siedzi. Nic nie cieknie.. Ewidentnie tamta była coś nie teges. Podcisnienie super. Ciśnienie paliwa sprawdzę innym razem bo nie mam kiedy.. Ale jestem zadowolony bo moja to szrot była..
kubicv10 Opublikowano 10 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2023 Powracając, zaciekawiło mnie, że w grupie 018 pokazują mi się wartości 128. Nie mam żadnych błędów. Od razu wrzucę zdj bipów i korekt Ogólnie z samochodem się nic nie dzieje. Może być uszkodzona wiązka od PD lub wtyczki?
kubicv10 Opublikowano 3 Lipca 2023 Autor Opublikowano 3 Lipca 2023 Vacum na postoju pokazuje 4bary , przy 4k obrotów 12.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się