AikumaN Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Witam, niestety ruda mnie lekko dopadła na błotnikach. Czy jest sens kupowac zamiennik czy lepiej oryginał z aso? Przyznał, że 1200 złotych za błotnik to niestety dużo :/
qbi Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 U mnie zamiennik wytrzymał może z rok i już do wymiany.
VRGOOD Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Kupiłem zamiennik z allegro za 340 zł , pół roku i jest jeszcze w bdb stanie - spasowaniu 9/10 - kolor 9/10 ( LZ9W ), zabezpieczyłem go dodatkowo od środka farbą i masą bitumiczną
MartinTcV Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Odświeżam trochę. Też rozglądam się za błotnikiem prawym przód. Kryterium u mnie to przede wszystkim "zdrowy" błotnik, kolor bez znaczenia, bo będzie malowane przez blacharza. Patrzę po allegro, ale tam trochę różnie z jakością używek. Myślę też nad jakimś zamiennikiem, ale niestety jest sporo różnych firm produkujących części blacharskie - BLU, Blic, Fendcor, Polcar, Kordex. Macie jakieś doświadczenia z tymi producentami do B7? Po 2-3 opinie są, ale opisów raczej brak.
tass Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Niestety mam Polcar i na wysokości maski krawędź jest pod innym kątem niż kształt maski, cienki jak większość zamienników.
MartinTcV Opublikowano 19 Stycznia Opublikowano 19 Stycznia Wyczytałem w innym temacie, że Blic z końcówką Q jest dosyć dobrze zrobiony, spasowanie też ok. Można kupić i w kolorze i surową blachę z ocynkiem. Także chyba uderzę w tego producenta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się