Dominikmaniak Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Witam a4 b7 2.0 TDI bpw po usunięciu EGR i dpf i lekkim chipie na 170km Po dodaniu gazu na 5/6 biegu czuć podszarpywanie a powyzej 2500 obr zaczyna również dymić na siwo/niebiesko nie są to duże ilości lecz widocznie w lusterku wstecznym. Jest się czym martwić ? Dorzucam logi LOG-01-003-008-011.CSV LOG-01-003-013-011.CSV LOG-01-013-018-023.CSV
nadybek Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Wrzuc te logi na jakis serwis typu tunezilla. Jak chip na 170km to jest czym sie martwic bo to o 10 za dużo dla oryginalnych gratów. BPW ma tą samą turbinke co awx. W BPW juz jest ona wyzylowana i nie daje rady przy wyzszych obrotach silnika i dawce paliwa 70mg. Zrob na porzadnie rozgrzanym silniku i pelnym bucie loga kanalu 001+011+ loga kanalu na ktorym jest temperatura spalin. - kanal 60-70 costam. Jak juz nie dopala paliwa a nie dopala bo dymi to temperatura moze byc powyzej 800*C
Dominikmaniak Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, nadybek napisał: Wrzuc te logi na jakis serwis typu tunezilla. Jak chip na 170km to jest czym sie martwic bo to o 10 za dużo dla oryginalnych gratów. BPW ma tą samą turbinke co awx. W BPW juz jest ona wyzylowana i nie daje rady przy wyzszych obrotach silnika i dawce paliwa 70mg. Zrob na porzadnie rozgrzanym silniku i pelnym bucie loga kanalu 001+011+ loga kanalu na ktorym jest temperatura spalin. - kanal 60-70 costam. Jak juz nie dopala paliwa a nie dopala bo dymi to temperatura moze byc powyzej 800*C Chip jest zrobiony pod turbo z brd czy to może być powodem?
Dominikmaniak Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, nadybek napisał: Wrzuc te logi na jakis serwis typu tunezilla. Jak chip na 170km to jest czym sie martwic bo to o 10 za dużo dla oryginalnych gratów. BPW ma tą samą turbinke co awx. W BPW juz jest ona wyzylowana i nie daje rady przy wyzszych obrotach silnika i dawce paliwa 70mg. Zrob na porzadnie rozgrzanym silniku i pelnym bucie loga kanalu 001+011+ loga kanalu na ktorym jest temperatura spalin. - kanal 60-70 costam. Jak juz nie dopala paliwa a nie dopala bo dymi to temperatura moze byc powyzej 800*C Dodam jeszcze że na zimnym silniku jest bardziej żwawszy a gdy się rozgrzeje potrafi przymulac i mieć nagły wystrzał, wałek szklanki nowe uszczelniacze zaworów nowe, czyli można postawić na turbo?
nadybek Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 (edytowane) Program pod turbo BRD a obecnie jest turbo AWX? Szary dym to nie do konca spalona mala ilosc paliwa. Moze byc za malo powietrza bo turbo nie wyrabia, moze byc za malo powietrza bo tuner za duzo podlal paliwa, moze nie dopalac bo zle ustawiona synchronizacja wałka, moze byc ze jest nie zmieniona mapa poczatku wtrysku przez co koniec wtrysku jest za pozny. Zrob loga 001+011 to cos bedzie widac Edytowane 1 Września 2022 przez nadybek
Dominikmaniak Opublikowano 2 Września 2022 Autor Opublikowano 2 Września 2022 (edytowane) W dniu 1.09.2022 o 05:21, nadybek napisał: Program pod turbo BRD a obecnie jest turbo AWX? Szary dym to nie do konca spalona mala ilosc paliwa. Moze byc za malo powietrza bo turbo nie wyrabia, moze byc za malo powietrza bo tuner za duzo podlal paliwa, moze nie dopalac bo zle ustawiona synchronizacja wałka, moze byc ze jest nie zmieniona mapa poczatku wtrysku przez co koniec wtrysku jest za pozny. Zrob loga 001+011 to cos bedzie widac Tuner program napisał że starannością i potwierdził że powinien być bez dym zero A turbo od awx tak Kąt wtrysku -0.5 Po dynamicznej jeździe ponad 150km zrobione dymienie tak jakby ustało lecz na zimnym nadal jest widoczne po wciśnięciu gazu a zwłaszcza później 2tys obr ale dynamicznie jest lepiej po rozgrzaniu dynamika się zmniejsza Edytowane 2 Września 2022 przez Dominikmaniak
Dominikmaniak Opublikowano 3 Września 2022 Autor Opublikowano 3 Września 2022 W dniu 1.09.2022 o 05:21, nadybek napisał: Program pod turbo BRD a obecnie jest turbo AWX? Szary dym to nie do konca spalona mala ilosc paliwa. Moze byc za malo powietrza bo turbo nie wyrabia, moze byc za malo powietrza bo tuner za duzo podlal paliwa, moze nie dopalac bo zle ustawiona synchronizacja wałka, moze byc ze jest nie zmieniona mapa poczatku wtrysku przez co koniec wtrysku jest za pozny. Zrob loga 001+011 to cos bedzie widac LOG-01-001-011-074.CSV
nadybek Opublikowano 10 Września 2022 Opublikowano 10 Września 2022 No temperatury juz za wysokie na turbo sa... Jak turbo ma nieoryginalny wirnik to jadac z pelnym butem pod konkretna gorke tego nie wytrzyma. Powietrza jest za malo dla 70mg bez dymu. Powinien miec rzeczywiste cisnienie 2550+mBar. Tu nawet zadane takie nie jest. Ja bym przyspieszyl wtrysk o 2* dla dawki paliwa >55mg. Obnizy to temperature spalin i pozwoli na lepsze dopalenie paliwa. Program nie jest raczej pod turbo brd. W 2.0tdi mam to samo turbo co w awx i w oryginale to turbo ma pompowac 2380mBar.
Dominikmaniak Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 (edytowane) W dniu 10.09.2022 o 20:07, nadybek napisał: No temperatury juz za wysokie na turbo sa... Jak turbo ma nieoryginalny wirnik to jadac z pelnym butem pod konkretna gorke tego nie wytrzyma. Powietrza jest za malo dla 70mg bez dymu. Powinien miec rzeczywiste cisnienie 2550+mBar. Tu nawet zadane takie nie jest. Ja bym przyspieszyl wtrysk o 2* dla dawki paliwa >55mg. Obnizy to temperature spalin i pozwoli na lepsze dopalenie paliwa. Program nie jest raczej pod turbo brd. W 2.0tdi mam to samo turbo co w awx i w oryginale to turbo ma pompowac 2380mBar. Okazało się że był uszkodzony przepływomierz po wymienię czuć jakby drgania na wyższych obrotach zmalały i nie widać dymu już noi ma moc cały czas a nie w kratkę A co do temperatury spalin czy przyczyną może być pompa vacum, układ podciśnienia, zaworek n75? Prawdopodobnie pompa vacum powoli kończy swój żywot ponieważ podłączając wakuometr niby jest w stanie wytworzyć podciśnienie -70psi( wakuometr Yato) lecz zajmuje to dobre 5 sekund a po naciśnięciu hamulca z -70 robi się -10/-20 i znów nim wytworzy się podciśnienie mija te 5sek, hamulce niby są lecz bardziej dynamiczna jazda trochę po hamuje i tego hamulce zaczyna brakować noi mocy również ubywa. A jeszcze jedno temperatura podana w gr.74 to czujnik za dpf przed złączem elastycznym ? Ponieważ mam tylko ten a dowiadywałem się i niby są dwa czujniki temperatury spalin w 2.0 TDI bpw Edytowane 22 Września 2022 przez Dominikmaniak Błąd
nadybek Opublikowano 23 Września 2022 Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) W bpw przeplywomierz steruje tylko egrem i wypalaniem dpfa. Nie ma wplywu na dawke paliwa. Ograniczenie dymienia jest po MAP. Temperatura spalin jest spowodowana za mala iloscia dostarczonego powietrza/za duza iloscia paliwa ( za niski AFR) lub/i za poznym koncem wtrysku EOI Temperatura przed turbo- czujnik w kolektorze wydechowym. Edytowane 23 Września 2022 przez nadybek
Dominikmaniak Opublikowano 23 Września 2022 Autor Opublikowano 23 Września 2022 12 godzin temu, nadybek napisał: W bpw przeplywomierz steruje tylko egrem i wypalaniem dpfa. Nie ma wplywu na dawke paliwa. Ograniczenie dymienia jest po MAP. Temperatura spalin jest spowodowana za mala iloscia dostarczonego powietrza/za duza iloscia paliwa ( za niski AFR) lub/i za poznym koncem wtrysku EOI Temperatura przed turbo- czujnik w kolektorze wydechowym. Hmm miałbyś może numery tego czujnika ponieważ on jest ale wygląda mi to ma sondę nie czujnik temperatury spalin idzie od niego 6 kabelków
nadybek Opublikowano 24 Września 2022 Opublikowano 24 Września 2022 (edytowane) W kolektorze czujnik nie pomiedzy turbo a dpfem Z lewej strony flanszy turbo jest wkrecony Edytowane 24 Września 2022 przez nadybek
Dominikmaniak Opublikowano 24 Września 2022 Autor Opublikowano 24 Września 2022 No to właśnie tam mam sondę szerokopasmową bodajże:)
nadybek Opublikowano 26 Września 2022 Opublikowano 26 Września 2022 (edytowane) Kolektor. Takie żeliwne coś... Fotka ukradziona z neta Zobacz na wtyczke. 2 przewody. Edytowane 26 Września 2022 przez nadybek
Dominikmaniak Opublikowano 26 Września 2022 Autor Opublikowano 26 Września 2022 W dniu 24.09.2022 o 06:03, nadybek napisał: W kolektorze czujnik nie pomiedzy turbo a dpfem Z lewej strony flanszy turbo jest wkrecony Tak wiem co to kolektor lecz u mnie jest całkiem inny czujnik tam wkręcony
Dominikmaniak Opublikowano 26 Września 2022 Autor Opublikowano 26 Września 2022 7 godzin temu, nadybek napisał: Kolektor. Takie żeliwne coś... Fotka ukradziona z neta Zobacz na wtyczke. 2 przewody. A nie sprawdziłem i tak tam jest właśnie ten czujnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się