Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 ARG 2000r chodzi strasznie po wymianie rozrządu


TheRysieG

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Langista napisał:

To idź najpierw do rzecznika praw konsumenta i przygotujcie jakieś pisemko na niego, skoro dobrowolnie nie chce się dogadać. Wina ewidentnie po stronie mechanika, który dał ciała i chce się od tego wymigać. Oddałeś na wymianę rozrządu, co powinno kosztować maks 1200 zł, jesteś teraz postawiony przed kosztem 4000 i niesprawnym autem, pasuje Ci to? serio?

Rozrząd byl robiony pare msc wcześniej, jak zrobili za 1 razem to bylo dobrze tylko grzechotalo od rozrządu przy odpalaniu. Oddalem po miesiącu na ogarnięcie tego napinacza zeby nie grzechotał przy odpalaniu. I wtedy wlasnie przy odbiorze zauważyłem to ze sie trzesie silnik i nierowno pracuje, wiec kolejny raz im oddalem zeby to ogarneli i... nie ogarneli. Zaczęli patrzec o co chodzi i wtedy magnicznie wyszla ta głowica i pompa oleju, i to niby byla przyczyna. Zostało to wymienione i dalej chodzi tak samo jak wcześniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ogólnie ktoś źle ustawio rozrząd, przez to poszła głowica i chcą żebyś za to zapłacił? Nieźle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuj jeszcze się z chłopem dogadać. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu to ja na twoim miejscu udał bym się do osoby która ma pojęcie na temat takich spraw typu jakiś prawnik ,radca prawny czy coś w tym stylu. Raz że pisma od takiego gościa mocno działają na wyobraźnię a dwa że ktoś taki wie jak to ugryźć czy gościa podejść żeby dało się z nim porozumieć. A co do wozu no to nie pozostaje ci nic innego niż oddać to do kogoś kto ma pojęcie na takie tematy a nie jest tylko garażowym wymieniaczem. Trzeba by sprawdzic co dzieje się z głowicą obejrzec szklanki walki itd. sprawdzić ten napinacz i łańcuszek rozrządu i wszystko książkowo skręcić i ustawić na nowo. Powinno zacząć banglać ,bo to wszystko są objawy źle ustawionego rozrządu. W tych silnikach można wyłożyć się na tym łańcuszku właśnie bo niektóre silniki mają tam 15 ogniw odstępu a niektóre 16 i trzeba to sprawdzić w jakiejś literaturze ,źle ustawiony lancuch to źle ustawiony pasek ,a źle ustawiony pasek to kolizja. Krótka piłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już ogarnięte, wina napinacza rozrządu. Ogarnąłem im oryginalny wrzucili i jest igła. Dzieki wszystkim za pomoc! Oczywiście mechanik zaplacil za oryginalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...