Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Proszę o analizę logów


truckmaniac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prosiłbym o analizę logów statycznych mojego Avanta.

STATYCZNE

000

ba610d8faddfaf31m.jpg

001

4572366509d03ceam.jpg

003

c7a7c4844bfd5dbam.jpg

004

f24a2828e4a0fd1fm.jpg

007

39cbd15d7dcabb9am.jpg

013

ca9fb5e4a72fe240m.jpg

014

5391ae4975f68ad6m.jpg

018

775c4282437c6bffm.jpg

BASIC SETTINGS

000

47b798d7375d8868m.jpg

003

33928f25995f73dbm.jpg

004

590c851ca4b36841m.jpg

011

c56b220edbd4d2e2m.jpg

Cos jest jeszcze nie tak z VAG-COM, którego posiadam, bo np.zamiast w 004BS w drugim oknie pojawiać się Late, Early, ja mam cały czas TXT i cyfry, a na górze jest CODES non loaded :disgust:

Postaram się jeszcze porobić dynamiczne. Może uda sie jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku do ustawienia.

Dynamiczne to podstawa.

Zaraz po wyścigu się wybieram na logowanie :good:[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2009, 13:58_________________________________________________No i sa logi dynamiczne:

000

1e4afa657622ff7am.jpg

001

52a95a4ea143e5a5m.jpg

003

5428849ea75bb919m.jpg

004

77daa8e0e14c0ecfm.jpg

008

39433e516dd1092em.jpg

010

b5820b5dce71ee53m.jpg

011

73a6440634c33ea8m.jpg

Z góry dziekuję :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownice sie troszkę przycinają,wlono wstaje turbina wiec albo kat zapchany albo trzeba podregulować sztangę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli regulacja kąta wtrysku, czyszczenie turbawki i sprawdzenie kata??

Coś jeszcze widac w tych cyferkach ??

Ostatno zaczęły strasznie śmierdzieć spaliny. Co może być tego przyczyną??

Dodam jeszcze, że generalnie z autem problemów nie mam. Spalanie w porządku, zbiera się pięknie, oleju nie bierze.

Jedyne co, to pomimo tego, że przy zakupie kumpel go sprawdzał (przebieg), zaczynam mieć pewne wątpliwości.

Jeżeli okaże się zapchany kat, to chyba przebieg 125 tys. mało realny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z turbiną, a juz tym bardziej nie reguluj sztangi.

Ustaw zapłon - reszta jest dobrze. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli regulacja kąta wtrysku, czyszczenie turbawki i sprawdzenie kata??

kąt wtrysku do poprawy... i nic więcej...

z motorownią jest OK turbiny nie ruszaj...... :decayed::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej to nie kierownice... i nie ma się czym przejmować bo to poniżej 2000obr/min... lekko zaspały... przeładowania nie ma w ogóle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

truckmaniac

Wrzuć te logi w komplecie na audiklub.org. Tam jest więcej speców od V6 tdi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

truckmaniac

Wrzuć te logi w komplecie na audiklub.org. Tam jest więcej speców od V6 tdi :)

Stawiam dukaty przeciwko orzechom, ze Mesz albo Piotrus potwierdza moją diagnoze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mamy długi weekend , więc postaram się pojeździć, co by znaleźć jakiś fajny odcinek, żeby można porobić logi na IV "biegu". Dzięki wszystkim za porady.

Oczywiście za kolejne sugestie się nie pogniewam ;)[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2009, 19:18_________________________________________________

Ustaw zapłon - reszta jest dobrze.

I jeszcze jedno pytanko.

Czy to jest 2 pozycja w 000 Basic Settings ??

Tam nie powinny być wartości ok. 60 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon w V6 sprawdzamy wylacznie w 004 Basic Settings. Powinien oscylowac 0-4 * ATDC w momencie kiedy nastawnik przestawi sie na LATE. Najlepiej ustawic na ~2* ATDC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon w V6 sprawdzamy wylacznie w 004 Basic Settings. Powinien oscylowac 0-4 * ATDC w momencie kiedy nastawnik przestawi sie na LATE. Najlepiej ustawic na ~2* ATDC.

Rozumiem, że masz na myśli ten parametr, który u mnie oscyluje w przedziale 0,8 - 1,2 ??

Oczywiście z zapłonem udać się do ASO, czy można go samemu ustawić mając trochę ponad przeciętne wyposażenie garażu??

Widziałęm wątek o ustawieniu zapłonu w 2,5, ale to nie było V6. [br]Dopisany: 01 Maj 2009, 18:31_________________________________________________Dzieki AndyN za sugestię wklejenia logów na AKP.

Powiem szczerze, że post Piotrusia natchnął mnie dużą dawką optymizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...