KubaS1888 0 Opublikowano 11 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2022 Czy oprócz dwóch króćców w chłodnicy oleju jest jeszcze jakiś oring z którego może lecieć płyn chłodniczy? Dałem dwie nowe opaski zaciskowe I dalej robi się plama pod chlodniczką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 11 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2022 Jest cała uszczelka między blokiem silnika a podstawą filtra oleju, często puszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaS1888 0 Opublikowano 12 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2022 O tą uszczelke chodzi? Dam radę wymienić bez kanału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 12 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2022 Da radę, trzeba mieć najlepiej wysysarke, żeby odessać to co będzie w podstawce. Potem dobrze by było zmatowić powierzchnię bloku oraz korpusu podstawki filtra przy pomocy papieru 600 i równego klocka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się