klaudiuszA4 Opublikowano 28 Października 2022 Opublikowano 28 Października 2022 Witam panowie. Pacjent A4 B7 1.9Tdi. Mój problem polega na braku podciśnienia na gruszke. Po odpaleniu auta i zdjęciu przewodu z gruszki brak podciśnienia. Po odpięciu kostki i zapięciu podciśnienie jest aczkolwiek nie zaciąga sztangi jeśli ściągne przewód przed zaworem n75 i założe na gruszke sztanga podnosi sie płynie do góry. Zawórek wymieniony 100% sprawy przewody sprawdzone szczelne. Wywala również błąd 17957 zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy. Turbo odcięło podczas jazdy. Jakieś porady? Z góry dziękuje.
Langista Opublikowano 28 Października 2022 Opublikowano 28 Października 2022 Masz przecież błąd, skąd wiesz że sprawne? Wiązka jest ok?
klaudiuszA4 Opublikowano 30 Października 2022 Autor Opublikowano 30 Października 2022 W dniu 28.10.2022 o 21:37, Langista napisał(a): Masz przecież błąd, skąd wiesz że sprawne? Wiązka jest ok? Sprawdziłem wiązke jest przerwa masy wychodząca z ECU. Czy jest winy sterownik?
Langista Opublikowano 30 Października 2022 Opublikowano 30 Października 2022 Popraw połączenie masy pod maską, często korodują.
klaudiuszA4 Opublikowano 16 Listopada 2022 Autor Opublikowano 16 Listopada 2022 Problem polega na braku napięcia w wtyczce od n75. Po odpalenia auta brak napięcia. Plus dochodzi do wtyczki lecz jest przerwa masy i sterownik odcina n75 po podłączeniu żarówki mruga. Przerwa wychodzi już ze sterownika. Moje pytanie skąd dochodzi masa do sterownika na n75. Wywala również błąd zawór regulacji doładowania przerwa zwarcie masy. Wymieniłem również sterownik lecz problem tkwi w wiązce.
bobikos Opublikowano 18 Listopada 2022 Opublikowano 18 Listopada 2022 Sterowanie zaworem idzie do ECU na pin 29 wtyczki 60 pinowej (czarnej). Jeśli problem nie jest w samej wiązce (sprawdź dokładnie, rozbierz wtyczkę komputera) to wina powinna być w samym ECU. W końcu pozycją zaworu steruje właśnie ECU. Jeśli chodzi o masy to wchodzą jak niżej, ale mało prawdopodobnym jest by zawór N75 miał swoje dedykowane wejście masy. Jeśli miałbyś problemy z masą do ECU to błędów byłoby więcej a nie tyko N75.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się