Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Schemat wiązki przepływomierza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez SAI jeżdżę już półtora roku 0 problemów.

Odpięty mam N75 ( bo hybryda bez softu chwilowo )

Sytuacja była taka : Jechałem i przy przyspieszaniu ( drugi bieg ) nagle szarpnęło autem i zgasł . Później auto odpalało ale obroty falowały dusił się itp.

Przeplywka stara jak i nowa ( Ori Bosch ) podłącze i auto gaśnie , szarpie. Na odpietym OK. Teraz wyrzuca błąd mieszanki bank 1 ale przypuszczam że to przez przepływke ( jeszcze ż odpieta )

Opublikowano
6 minut temu, MaTeo85 napisał(a):

Sprawdz po odpaleniu, jak nie będzie 12 to szukaj problemu w przekazniku pompy paliwa J17 który masz nad nogami kierowcy przy MCE.

Zaznaczyłem Ci go na foto.

Screenshot_20221106_122549.jpg.3e914c160542550b4694703c8247c940.jpg

Na pinie 1 powinno być stałe 12v a na pinie 2 powinno się pojawiać 12v po zapłonie i na odpalonym aucie.

Bezpiecznik za chwilę sprawdzę , a co do PINOW , mówisz o tym przy kostce przepływomierza ? ( 1 jest zaślepione a dwa ma 5 na zapłonie ( a było 0?!) Na odpalonym ma 12v ( mowa przy kostce )

Opublikowano

Przepraszam,że Cię tak męczę ale pojawiły się kolejne fakty.

 

Wyciągnąłem przepływke całkiem na bok , podłączyłem i wszystko działa.( Z tym ,że przepływka nie jest umiejscowiona w dolocie ) wsadzę z powrotem do TIPA i auto gaśnie . O czym to może świadczyć ?

Opublikowano

Auto naprawione. 

Spadła rura z intercoolera . ? Nie było tego kompletnie widać. Przepraszam że kłopot 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...