Jump to content
IGNORED

Adaptacja dpf 2.0tdi bpw


Kacper A4 B6
 Share

Recommended Posts

Witam proszę czy ktoś zna procedurę jak zaadoptować nowego dpf w programie VCDS silnik 2.0tdi bpw założony nowy dpf i się wypala co chwile chyba zapamiętał starego dpf 😉

Link to comment
Share on other sites

Musisz wyzerować wartość popiołu.

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Musisz wyzerować wartość popiołu.

Ok, tylko to wystarczy?czy trzeba coś kodować/wpisywać ? Wsadziłem zamiennik i po dwóch tygodniach kręcenia się wokół komina wypala się znów aż dym leci spod maski i wiem ze pamięta wartości tamtego zakodowanego  którego już nie ma. 

Link to comment
Share on other sites

To źle zrobiłeś wsadzając zamiennik.

Filtr dpf należy profesjonalnie wyczyścić lub zamienić na nowy oryginalny, to po pierwsze.

Po drugie zalecane jest po takiej operacji wymienić także czujniki różnicy ciśnień na nowe (oryginalne, nie zamienniki).

 

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Muskel1 napisał(a):

To źle zrobiłeś wsadzając zamiennik.

Filtr dpf należy profesjonalnie wyczyścić lub zamienić na nowy oryginalny, to po pierwsze.

Po drugie zalecane jest po takiej operacji wymienić także czujniki różnicy ciśnień na nowe (oryginalne, nie zamienniki).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Teraz, Kacper A4 B6 napisał(a):

Wiesz jak to dokładnie zrobić? bo że żerować popiół to wiem ale po kolei 😉

Link to comment
Share on other sites

W adaptacjach, wybierasz adaptację i wpisujesz nową wartość.

Problem w tym zamienniku będziesz miał, bo nie ma on na pewno takiej samej przepustowości jak nowy oryginalny i różnica ciśnień nie będzie pasowała do nowej wartości. 

Powinieneś wpisać nie zero tylko może 5g popiołu.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

W adaptacjach, wybierasz adaptację i wpisujesz nową wartość.

Problem w tym zamienniku będziesz miał, bo nie ma on na pewno takiej samej przepustowości jak nowy oryginalny i różnica ciśnień nie będzie pasowała do nowej wartości. 

Powinieneś wpisać nie zero tylko może 5g popiołu.

Ok spróbuje tak jak mówisz, dzięki za podpowiedz 😊i odpowiedz 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 2.11.2022 o 21:06, Muskel1 napisał(a):

W adaptacjach, wybierasz adaptację i wpisujesz nową wartość.

Problem w tym zamienniku będziesz miał, bo nie ma on na pewno takiej samej przepustowości jak nowy oryginalny i różnica ciśnień nie będzie pasowała do nowej wartości. 

Powinieneś wpisać nie zero tylko może 5g popiołu.

Siema, zrobiliśmy tak że wpisałem 8 zer i było wszystko na zero Ok, dwa tygodnie i znów mi się zaczyna wypalać czy jest na to inny sposób ? Jak wpisać tam te 5g popiołu i czy wtedy będzie Ok?

Link to comment
Share on other sites

Wpisz 0000200

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wpisz 0000200

To numer oznaczenia wartości ? Przyjmie ten nr ?

Link to comment
Share on other sites

To jest wartość heksadecymalna i odpowiada wartości 5,12g w systemie decymalnym.

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

To jest wartość heksadecymalna i odpowiada wartości 5,12g w systemie decymalnym.

Dziękuje Tobie bardzo za odpowiedz i poświęcony czas 🙂 mam nadzieje że tym razem bedzie dobrze 

Link to comment
Share on other sites

:hi:

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

:hi:Po adaptacji czy jest Ok?

 

A2D9F8AF-6B9D-4FE9-BD31-4E40DAF6A8AA.jpeg

24514684-79C8-458B-8008-3D7853056BE6.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Skasowane

Edited by Muskel1
Link to comment
Share on other sites

Nie przepraszam, nie zauważyłem, że masz F na końcu. 

Wpisz 00000200. Musi być osiem znaków tak ja to co teraz podałem. 

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Nie przepraszam, nie zauważyłem, że masz F na końcu. 

Wpisz 00000200. Musi być osiem znaków tak ja to co teraz podałem. 

Ok bo tak martwi mnie te 80 sadzy a max może być 60 tak podaje VCDS czy jeżeli zrobię adaptacje na te 00000200 to ulegnie to zmianie ?

Link to comment
Share on other sites

Tak, jak wpiszesz 00000200 to powinno pojawić się 5,12 g

 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Tak, jak wpiszesz 00000200 to powinno pojawić się 5,12 g

 

Wpisałem to co podałeś i wartości jest teraz 5g a zapchanie w tych procentach jest 9% mam nadzieje że będzie Ok bo po wpisaniu tego wcześniejszego numeru zaczął się wypalać po 30 km 

Link to comment
Share on other sites

Musisz obserwować. Zamiennik z doświadczenia nie są jednak najlepszym wyborem.

Link to comment
Share on other sites

49 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Musisz obserwować. Zamiennik z doświadczenia nie są jednak najlepszym wyborem.

Bardzo Tobie dziękuje za pomoc i że tak szybko mogłem liczyć na Twoja odpowiedz mam nadzieje ze już bedzie wszystko Ok. Zamiennik za 900 zł pisali że nie ulega zapychaniu . Jeszcze raz dzięki pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

:hi:

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

:hi:

Hej znowu ja… przejechane 60 km i znów wypala … czy jest inny sposób niż wywalenie go wgl z mapy ? Czy jak odlacze czujnik różnicy ciśnień czy będzie dalej się wypalać ? 

Link to comment
Share on other sites

Oryginalny dpf.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.11.2022 o 17:11, Muskel1 napisał(a):

Oryginalny dpf.

Ok . Co się stanie jeżeli odepnę czujnik różnicy ciśnień ? Po ilu km wywali błąd i wejdzie w tryb awaryjny ? Jak to wyglada .?

Link to comment
Share on other sites

Odepnij to zobaczysz.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Odepnij to zobaczysz.

Odpięty samochód zachowuje się normalnie ma moc 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...