Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 1.8T - czy te turbo jest w stanie osiagnac 300KM ?


Joe_A4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Modyfikuje BFB i zastanawiam sie czy te turbo z linku sie oplaca czy dac sobie spokoj ?? ( chce osiagnac 300KM )

Gwarancja niby rok.

ALLEGRO.PL

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, I pamiętaj turbo to nie wszystko,  wszystko zależy w jakiej kondycji jest twój silnik Ile można dmuchnąć ile przyjmie zapłonu.  Aby mieć realne to 300 koni potrzeba jeszcze trochę więcej zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to oczywiste, ze trzeba wiecej niz turbo.

Co do samego turbo to czemu sie nie oplaca - co z nim nie tak ??  pytam z ciekawosci, na co zwracac uwage przy zakupie itp.

 

Dzieki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie napisał czy się opłaca czy nie. Ja po prostu zwróciłem uwagę że na tej turbinie NIE przebijesz 300KM. Nawet do 300KM sądzę że się nie zbliżysz nie robiąc większych modyfikacji a i tak ta turbo nie wystarczy na to,  ja na hybrydzie na wirnikach k04 cnc, w Stage 2 plus na paliwie Shell doszedłem z tego co pamiętam do 290 koni i na tym stop i to już było wyśrubowane na MAX turbosprężarka oraz zapłon.  Po prostu te turbiny są za małe, przepływy za małe by bezpiecznie osiągać 300KM.  Szacuje jeśli słupek naprawdę zdrowy założysz większe płuco,  stalowy Tip, przepływka 3 cale, wtryski 440, wydech z 2.0TFSI, sportowy filtr powietrza, kolektor o zwiększonym przepływie, może być chiński żeliwny testowałem sprawdzał się. Dojdziesz może do 260-270KM na bezpiecznych nastawach. Paliwo Shell i bardziej hardkorowy zapłon da ci około 10 - 20 koni więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sensowne rozwiązanie >270KM to K04064, inaczej to zmiana kolektora wydechowego etc,  a i tak efekty w porównaniu do 064 mizerne. Ewentualnie jakieś hybrydy k04023 przerobione pod wzdłużny silnik w miarę wypadają sensownie i robią 300+, ale to akurat już tylko po wykresach moja obserwacja i warunkiem zdrowy motor, najlepiej ze świeżą głowicą i lekko odprężony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...