Muskel1 1335 Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 51 minut temu, sebaa napisał(a): Podepnij sobie miernik i sprawdź jakimi prądami potrafi być akumulator ładowany, tylko później nie głoś że AGMy się ładuje prądami 0.5-0.7 C. W AGM elektrolit jest nasączony w płytach z włókna szklanego, a uzupełnienie wody mocno utrudnione . W tych warunkach każdorazowe odparowanie elektrolitu jest bardzo szkodliwe dla akumulatora. Z tego powodu AGMów nie powinno się montować w komorach silnikowych, gdzie są narażone na wyższe temperatury, oraz ładować napięciem w którym występuje elektroliza wody. Nie pisałem o prądach tylko o napięciu a to różnica. I nie tłumacz mi budowy i zasady działania AGM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snejkusek 0 Opublikowano 4 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 18 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Nie kieruj się tym co pokazuje obd11 czy bloki pomiarowe tylko tym co pokazał miernik. Czyli wychodzi na to że wszystko jest wporządku dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się