Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWA] Proszę o analizę błędów


adusadi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Po podlaczeniu vaga wyskoczyly mi takie oto bledy:

17440 - Sensor for Nox (G295): Signal too High

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

17440 - Sensor for Nox (G295): Signal too High

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

17440 - Sensor for Nox (G295): Signal too High

001 - Upper Limit Exceeded

01370 - Alarm via Interior Scan

35-00 - -

01369 - Alarm via Hood Switch

35-00 - -

01371 - Alarm via Door Contact Switch: Driver Side

35-00 - -

01559 - Drivers Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

1 DTCs Found:

00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Moglby mi ktos wyjasnic co mam dalej z nimi zrobic?

Czy te pierwsze bledy wiaza sie z wymiana sensoru Nox??

moje auto to a4 2.0 FSI 2004r

Z gory dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wlaleś slabe paliwo-chodzi o czujnik tlenków azotu.

hmm a jakie paliwko najlepiej lubi ten silnik??Jesli to poprzez paliwo wyskoczylo:|

Dodam takze ze po zalaczeniu silnika obroty wchodza na 1200 i po parunastu sekundach spadaja na 800 i potem ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrej jakości-pocztaj link od PRE-pl

ok obadalem czyli wyglada ze to paliwko w moim przypadku chyba, bo ja zadnego szarpania u siebie nie zauwazylem jak kolega pisal ze ma u siebie..

Lej na BP albo na Shellu :good:

No wlasnie dziwne bo zawsze tankuje na BP :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj bledy i sprawdz ponownie za jakis czas. To moga byc jakies pozostalosci po sporadycznych niedomaganiach :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj bledy i sprawdz ponownie za jakis czas. To moga byc jakies pozostalosci po sporadycznych niedomaganiach :hi:

oki doki

dzieki wielkie za pomoc chlopaki :good:

troche sie ucieszylem ze to palilwo a nie ten sensor bo nie usmiecha mi sie wydawac kolo 2 tys za niego ....grrrrrrrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zrozumiałeś... słabej jakości paliwo może mieć zły skutek na czujnik, czyli może w efekcie zostać uszkodzony.

Choć oczywiście jak zmienisz paliwko, to może się okazać że działa i nie ma już problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się pojawią ponownie to zmień na shella ja zmieniłem bo robię więcej mil na paliwie z shella nie wiem czemu ale tak jest :)

hmmm ciekawe....moze masz racje zmienie stacje i obadam

czyli do mojego silnika (2.0 FSI) ilu oktanowa bedzie najlepsza??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zapytajcie producenta/dealer'a, jakie paliwo zaleca do silników z czujnikiem NOx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...