adusadi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam... Po podlaczeniu vaga wyskoczyly mi takie oto bledy: 17440 - Sensor for Nox (G295): Signal too High 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17440 - Sensor for Nox (G295): Signal too High 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17440 - Sensor for Nox (G295): Signal too High 001 - Upper Limit Exceeded 01370 - Alarm via Interior Scan 35-00 - - 01369 - Alarm via Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm via Door Contact Switch: Driver Side 35-00 - - 01559 - Drivers Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 1 DTCs Found: 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-10 - Open Circuit - Intermittent Moglby mi ktos wyjasnic co mam dalej z nimi zrobic? Czy te pierwsze bledy wiaza sie z wymiana sensoru Nox?? moje auto to a4 2.0 FSI 2004r Z gory dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Chyba wlaleś slabe paliwo-chodzi o czujnik tlenków azotu. Gdzieś czytalem ,że mozna go wyczyścić. Może ktoś z naszego forum to przerabial-to pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 paliwo złej jakości może mieć wpływ na ten czujnik tu trochę info http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awa_nierownomierne_obroty_vs_sensor_nox-t69954.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adusadi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Chyba wlaleś slabe paliwo-chodzi o czujnik tlenków azotu. hmm a jakie paliwko najlepiej lubi ten silnik??Jesli to poprzez paliwo wyskoczylo:| Dodam takze ze po zalaczeniu silnika obroty wchodza na 1200 i po parunastu sekundach spadaja na 800 i potem ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Dobrej jakości-pocztaj link od PRE-pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariel 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Lej na BP albo na Shellu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adusadi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Dobrej jakości-pocztaj link od PRE-pl ok obadalem czyli wyglada ze to paliwko w moim przypadku chyba, bo ja zadnego szarpania u siebie nie zauwazylem jak kolega pisal ze ma u siebie.. Lej na BP albo na Shellu No wlasnie dziwne bo zawsze tankuje na BP :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Skasuj bledy i sprawdz ponownie za jakis czas. To moga byc jakies pozostalosci po sporadycznych niedomaganiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adusadi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Skasuj bledy i sprawdz ponownie za jakis czas. To moga byc jakies pozostalosci po sporadycznych niedomaganiach oki doki dzieki wielkie za pomoc chlopaki troche sie ucieszylem ze to palilwo a nie ten sensor bo nie usmiecha mi sie wydawac kolo 2 tys za niego ....grrrrrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 nie zrozumiałeś... słabej jakości paliwo może mieć zły skutek na czujnik, czyli może w efekcie zostać uszkodzony. Choć oczywiście jak zmienisz paliwko, to może się okazać że działa i nie ma już problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariel 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jak się pojawią ponownie to zmień na shella ja zmieniłem bo robię więcej mil na paliwie z shella nie wiem czemu ale tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adusadi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jak się pojawią ponownie to zmień na shella ja zmieniłem bo robię więcej mil na paliwie z shella nie wiem czemu ale tak jest hmmm ciekawe....moze masz racje zmienie stacje i obadamczyli do mojego silnika (2.0 FSI) ilu oktanowa bedzie najlepsza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Może zapytajcie producenta/dealer'a, jakie paliwo zaleca do silników z czujnikiem NOx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adusadi 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Może zapytajcie producenta/dealer'a, jakie paliwo zaleca do silników z czujnikiem NOx. to bedzie najlepsze rozwiazanie...pojade jutro i obadam sprawe a co powiecie o tym bledzie z antena do radia?? co on oznacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariel 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ja też to miałem wykasowałem i już nie ma to jest od anteny sprawdz wtyczkę za radiem lub przy wzmacniaczu anteny jak się pojawi ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się