andrekk25 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam. Jakiś czas temu pękł mi pasek klinowy (alternator,pompa) pasek pękł na pół jedna część spadła i tłukła się podczas jazdy więc obciąłem wywaliłem i tak jeździłem parę dni na połowie. Kupiłem nowy pasek założyłem i po ponad tygodniu znowu to samo nowy pasek strzelił tak samo na pół tyle że tym razem podczas jazdy wkręcił się w napinacz efekty : brak wspomagania, silnik momentalnie osiągnął bardzo wysoką temperaturę, płyn się zagotował część wyciekła. Auto jest mi potrzebne więc założyłem starą połówkę paska, uzupełniłem płyn no i jazda próbna- auto jakby odżyło, wcześniej od jakiegoś czasu straszny muł się zrobił teraz kurde rakieta. Pytanko czy jest to poważny powód do niepokoju i co może być powodem zrywania paska?
fantastic Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 kup dobry pasek, GATES może być i sprawdź czy nie masz czasem krzywego lub zdeformowanego któregoś koła pasowego - paski się niszczą przeważnie od tego
artim Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Odgrzewam temat. Ostatnio około 60km od domu strzelił mi pasek wieloklinowy i narobił lekkiego spustoszenia zrzucając drugi Kwalifikował sie do wymiany i przyznaje, że to zaniedbałem... moja wina i głupota Przyjechał mechanik i wymienił wszystkie 3 sztuki na nówki, zrobił oględziny stwierdził że wszystko gra więc w drogę Dziś podnoszę maskę w celach rutynowych oględzin i widzę, że rolka która napina pasek z góry przylega do niego częściowo tak w 3/4 powierzchni wycinając na nim rowek. Zobaczcie sami...<a href="http://artim.republika.pl/2.jpg">Tak to wygląda</a>, <a href="http://artim.republika.pl/1.jpg">A tutaj bliżej</a> Czy napinacz kwalifikuje sie do wymiany czy da sie coś z tym zrobić? Nie widzę tam możliwości regulacji położenia rolki Za tydzień czeka mnie długa trasa 1800km x 2 i nie chce stanąć w połowie. Proszę o ocenę fachowym okiem.. dzięki
fend18 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Odgrzewam temat. Ostatnio około 60km od domu strzelił mi pasek wieloklinowy i narobił lekkiego spustoszenia zrzucając drugi Kwalifikował sie do wymiany i przyznaje, że to zaniedbałem... moja wina i głupota Przyjechał mechanik i wymienił wszystkie 3 sztuki na nówki, zrobił oględziny stwierdził że wszystko gra więc w drogę Dziś podnoszę maskę w celach rutynowych oględzin i widzę, że rolka która napina pasek z góry przylega do niego częściowo tak w 3/4 powierzchni wycinając na nim rowek. Zobaczcie sami...<a href="http://artim.republika.pl/2.jpg">Tak to wygląda</a>, <a href="http://artim.republika.pl/1.jpg">A tutaj bliżej</a> Czy napinacz kwalifikuje sie do wymiany czy da sie coś z tym zrobić? Nie widzę tam możliwości regulacji położenia rolki Za tydzień czeka mnie długa trasa 1800km x 2 i nie chce stanąć w połowie. Proszę o ocenę fachowym okiem.. dzięki mialem to samo napinacz do wymiany.
artim Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Czy jakiś zamiennik da rade czy lepiej oryginał? W ASO pewnie trochę sie cenią
fend18 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Czy jakiś zamiennik da rade czy lepiej oryginał? W ASO pewnie trochę sie cenią u siebie zalozylem napinacz SKF 130zl dalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się