Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bloki pomiarowe nieaktywne w A4 B9 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, chciałem podejrzeć synchroizację rozrządu poprzez bloki pomiarowe, ale sa nieaktywne. 

Jak uruchamiam program, wyskakuje mi komunikat, że licencja wygasła (oprogramowanie nie jest aktualne). Czy ptrzeba przestawić datę w systemie komputera? Czy to taki interfajs jest 19.1 

Opublikowano

W sterownikach na protokole UDS (jak np. silnika w B8) używamy rozszerzonych bloków pomiarowych.

Opublikowano

Co konkretnie wpisać w rozszerzonych? bo wpisuję "synch" i 4 pozycje mi wyskakują. Ale żeby odczytać kąt synchronizacji nie ma czegoś takiego. 

Opublikowano

Musisz wyszukać z listy. Nie pamiętam.

Opublikowano

adaptacja wałka ssacego

Opublikowano

Silnik musi oczywiście pracować, ale czy musi być rozgrzany do 90 st? Bo sprawdzałem na nierozgrzanym.

Opublikowano

Znalazłem. Czy taki kąt jak na załączonym zdjęciu jest ok? Czy on się zmienia, czy jest stały?

synchronizacja rozrządu.jpg

Opublikowano

Jest ok

Opublikowano

WItam czy ktoś może napisać czy wszystko jest ok , nie wiem czy dobrze zrobiłem ale silnik był uruchomiony i pracował na wolnych obrotach .

 

IMG_0612.jpg

IMG_0616.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Jaki przebieg?

190 tys 

Opublikowano

Trochę wcześnie osiągnięte te 160ml popiołu jak na 190 kkm. 

Opublikowano

Jeżdzę dużo po mieście to może dla tego .

Opublikowano

Raczej nie. Masz jakieś 40-50 kkm przedwcześnie osiągnięte te 160ml.

 

Opublikowano
W dniu 7.01.2023 o 21:51, Muskel1 napisał(a):

Raczej nie. Masz jakieś 40-50 kkm przedwcześnie osiągnięte te 160ml.

 

Coś można z tym zrobić czy juz powoli regeneracja albo wymiana filtra ?

Opublikowano

Nic, jeździć aż zostanie osiągnięta max. wartość popiołu 175ml i wtedy albo wymiana filtra na nowy, albo (co jest dużo tańsze) oddanie filtra do profesjonalnego czyszczenia (nie do jakiegoś partacza, który myjąc go zapcha). Po profesjonalnym wyczyszczeniu inicjalizacja filtra w sterowniku silnika, nowy oryginalny czujnik różnicy ciśnien i masz spokój na następne 200 kkm, pod warunkiem, że silnik zdrowy i nie produkuje nadmiernej ilości sadzy. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam ja znowu mam problem z odczytaniem tych wartości.  Mój vcds pokazuje na wszystkich wybranych pozycjach 0.00 co może być nie tak wina czujników bądź zła wersja vcds.wartosci np wtryskow pokazuje..

20240720_095753.jpg

Opublikowano

Kup oryginalny VCDS to i odczyty będą prawidłowe. Te klony to szrot chiński.

Opublikowano

Niestety nie opłaca się kupować oryginalnego tylko dla siebie do drobnego majsterkowania.ale dzięki za odp.z której wynika że to wina programu

Opublikowano (edytowane)

Jak kupujesz TV w sklepie też mówisz sprzedawcy, że nie opłaca się brać oryginalnego. Co za mentalność...... 🤦‍♂️

 

Napisz co dokładnie chciałeś sprawdzić, bo widzę teraz dopiero, że wybrałeś niewłaściwe bloki.

Edytowane przez Muskel1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...