ptaku999 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Problem polega na tym że rozebrałem tą plastikową białą osłonę tam gdzie siedzi cala elektronika i zębatka. Zębatka mi się ustawiła jakoś w inne położenie że po tym jak to wszystko skrecilem szyberdach nie działa poprawnie. Otwiera się tylko do góry i to po tym jak na manetce daję żeby sie otworzył w tył do połowy. Jak zgrać teraz silniczek z szyberdachem ????? POMOCY !!!!![br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 08:30_________________________________________________juz sobie poradzilem, metodą prób i błedów pozdrawiam
_Solar_ Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 jak możesz to podziel sie informacjami jak to zrobiłeś
ptaku999 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zrobiłem to w sposób następujący. W ogóle to posiadałem dwa silniczki. Wsadziłem najpierw pierwszy i wtedy na manetce ustawiłem pozycje odsuniecie szybra w połowie do tyłu. Szyber odsunął się max do tyłu ... Następnie na manetce ustawiłem aby szyber zamknąć - szyba dojechała ale dalej był otwór w dachu. Tym sposobem na silniczku ustawiłem pozycje wyjściową szybra. Odkręciłem silniczek i podpiąłem drugi. Zrobiłem to aby dzięki imbusowi, który jest na klapie bezpieczników ustawić pozycje dachu na zamkniętą. Pokręciłem wiec imbusem na tym drugim silniczku tak aby tym razem ustawić pozycje wyjściową szyby.... kiedy już ją uzyskałem z powrotem podpiąłem pierwszy silniczek na którym miałem wcześniej uzyskaną pozycje wyjściową. Wszystko chodzi elegancko (15-20 minut roboty). Pozdrawiam
carlos666 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Przecież pisałem - 15 minut roboty
ptaku999 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Przecież pisałem - 15 minut roboty
_Solar_ Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 w II lifcie z tego co pamietam jest taka osłonka silniczka którą się zdejmuje i ma sie już dostęp do całego mechanizmu, i spokojnie można odkręcić silniczek.W moim modelu I lift nie ma takiej opcji zeby sie dostać do silniczka szyberdahu trzeba zdjąć podsufitkę więc roboty jest znacznie więcej jak te 15-20 minut
ptaku999 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 w II lifcie z tego co pamietam jest taka osłonka silniczka którą się zdejmuje i ma sie już dostęp do całego mechanizmu, i spokojnie można odkręcić silniczek.W moim modelu I lift nie ma takiej opcji zeby sie dostać do silniczka szyberdahu trzeba zdjąć podsufitkę więc roboty jest znacznie więcej jak te 15-20 minut no jest ale to i tak nic nie daje, bo on po podlaczeniu i tak inteligentnie łapie sam pozycje ...
_Solar_ Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 ja łapałem pozycje tak : ustawiłem szczelnie szyber,zdemontowałem silniczek,ustawiłem na pokrętle w pozycji 0 "zamknięty" wysiadłem z auta otwierając szyby i za pomocą kluczyka je domykałem jak i również szyber sie domyka.Zamontowałem silniczek i wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się