Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie wartości filtra cząstek stałych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 minuty temu, Przemos napisał(a):

A umiał byś napisać jak to zrobić?bo nie robiłem tego jeszcze.A który to czujnik wrazie czego by trza było wymienić?z tyłu dpf-a czy z przodu bliżej turbiny?

 

Napisałeś ze na wolnych obrotach oscyluje w granicach 5-7hPa.

mi pokazuje -7 na wyłączonym silniku a ponoć powinno być bliskie zeru.

Wskazanie z czujnika różnicy ciśnień musisz odczytać na pracującym silniku. Na samym zapłonie pokaże Ci wartość offset. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.

Opublikowano

Powinno być na plusie.

Opublikowano

A możesz mi powiedzieć który czujnik wymienić po czyszczeniu DPF-a?

Opublikowano
19 minut temu, Przemos napisał(a):

A możesz mi powiedzieć który czujnik wymienić po czyszczeniu DPF-a?

Różnicy ciśnień.

Opublikowano
20 minut temu, Przemos napisał(a):

Jakie powinny być prawidłowe wskazania?

Napisałem już wyżej.

Opublikowano (edytowane)

Hej.DPF wyprany reset czujnika i filtra zrobiony .Ciekawi mnie tylko ta różnica ciśnień wskazuje -2hPa

Tak ma być?czy coś jest nie tak?Dpf odzyskał sprawnośc w 85%po czyszczeniu

Edytowane przez Przemos
Opublikowano

Po czyszczeniu dpfa zalecana jest wymiana czujnika na nowy.

Opublikowano (edytowane)

nowe logi dpf.txtWiem że zalecana jest wymiana czujnika,a nie lepiej go sprawdzić zanim się go wymieni?

Oto logi po czyszczeniu DPF-a

Edytowane przez Przemos
Opublikowano
Teraz, Przemos napisał(a):

nie lepiej go sprawdzić zanim się go wymieni?

Otóż nie. Nowy oryginalny z ASO.

Opublikowano (edytowane)

A co powiesz o tych logach po wypraniu?nowe logi dpf.txt

 

Edytowane przez Przemos
Opublikowano

Wartości ciśnienia na minusie, nic nie mówią o stanie dpf. Nie napisałeś także w jakich warunkach zostały wykonane.

Opublikowano

Wykonane na postoju.

Opublikowano

Silnik na wolnych obrotach czy zgaszony?

Opublikowano

Na wolnych obrotach

Opublikowano

Pokaż jakie wartości pokazuje na zgaszonym silniku oraz na biegu jałowym przy 2500 obr/min. Dodaj obroty silnika do loga w rozszerzonych blokach pomiarowych, to nie będzie trzeba ciągle pytać w jakich warunkach log robiony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...