adam749 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Tydzień temu założyłem sobie w swoim 1.8T BFB 2006r instalacje LPG w „renomowanym” Warszawskim punkcie. Po przejechaniu jakiś 250km na LPG zaczęły się problemy z uruchamianiem silnika. Na letnim lub zimnym silniku trzeba kilka razy kręcić stacyjką, by samochód odpalił. Czasem odpali bez problemu, czasem ma problem z utrzymaniem obrotów i zgaśnie, np.: dziś przejechałem 3 metry i przestał reagować na gaz i zgasł. Uruchomiłem go ponownie i jakoś wyruszyłem na ulice. Na benzynie silnik nie ma mocy, słabo się wbija w obroty i w ogóle ma złą charakterystykę pracy. Powyższe dzieje się tylko na PB, bez Check Engine, po przełączeniu na LPG moc wraca do normy. W VCDS wyskoczył błąd silnika „17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) 1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona”. Udałem się do punktu, gdzie zakładali LPG i uważają, że to wina układu paliwowego, że samochód stary, natomiast z tego co wyczytałem po kodzie błędu jest to złe wystrojenie ECU przez instalatorów. A może to jednak pompa paliwa, lub filtr? Miał ktoś podobny przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiecho Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Kolego jak zawsze logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Zacznij od wykasowania błedów i jazdy na samej beznynie bez właczania gazu i sprawdz czy beda takie same objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam749 Opublikowano 14 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Teraz, Łukasz13 napisał(a): Zacznij od wykasowania błedów i jazdy na samej beznynie bez właczania gazu i sprawdz czy beda takie same objawy. Już to robiłem. Jest tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 To tak jak kolega wyzej napisał, bez logów nikt niczego nie zdiagnozuje na odległosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam749 Opublikowano 14 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 A jak te logi wykonać? Mam VCDS, ale z ciekawości zakupione. Nie znam się na tym programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam749 Opublikowano 14 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Powodem objawów okazał się filtr paliwa Febi, który wytrzymał 4 miesiace z przebiegiem około 5000 km. Wymiana na nowy oryginalny rozwiązała problem. Samochód śmiga jak szalony. Usterka widocznie zbiegła się z czasem instalacji LPG, bo raczej jedno i drugie nie ma nic wspólnego ze sobą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Tak czy inaczej to komplet logów mógłbyś zrobić na PB oraz dodatkowo 2+33 na LPG. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się