adam749 Opublikowano 20 Marca 2023 Opublikowano 20 Marca 2023 Rozglądam się za nowymi felgami i oponami do nich. Mam na oku coś takiego jak poniżej. Czy oprócz pierścieni centrujących będą pasować do A4 B7 Avant? Zawieszenie sportowe, doszło jeszcze LPG, które też swoje waży, więc dość nisko siedzi. Teraz mam seryjne felgi 16 calowe. Średnica , rozmiar: 18" Szerokość felgi: 8,0" Rozstaw śrub: 5x112 Osadzenie ( ET ):45 Otwór centralny ( mm): 66.6 Jakie byście proponowali opony do takich felg? Pozdrawiam
Rob@k Opublikowano 20 Marca 2023 Opublikowano 20 Marca 2023 40 minut temu, adam749 napisał(a): Rozglądam się za nowymi felgami i oponami do nich. Mam na oku coś takiego jak poniżej. Czy oprócz pierścieni centrujących będą pasować do A4 B7 Avant? Zawieszenie sportowe, doszło jeszcze LPG, które też swoje waży, więc dość nisko siedzi. Teraz mam seryjne felgi 16 calowe. Średnica , rozmiar: 18" Szerokość felgi: 8,0" Rozstaw śrub: 5x112 Osadzenie ( ET ):45 Otwór centralny ( mm): 66.6 Jakie byście proponowali opony do takich felg? Pozdrawiam Opony 225/40 lub 235/40. Pierścienie centrujące jak najbardziej potrzebne. Z tym ET Felga będzie trochę schowana w nadkole.
adam749 Opublikowano 20 Marca 2023 Autor Opublikowano 20 Marca 2023 Czyli lepiej szukać felg z mniejszym ET?
Rob@k Opublikowano 20 Marca 2023 Opublikowano 20 Marca 2023 2 godziny temu, adam749 napisał(a): Czyli lepiej szukać felg z mniejszym ET? Tak
adam749 Opublikowano 21 Marca 2023 Autor Opublikowano 21 Marca 2023 ET 38 będzie ok? Znalazłem gdzieś, że idealne jest 35.
Rob@k Opublikowano 21 Marca 2023 Opublikowano 21 Marca 2023 Tak 35 było by idealnie, ale 38 też będzie Ok
adam749 Opublikowano 21 Marca 2023 Autor Opublikowano 21 Marca 2023 Czy taki zestaw będzie ok? Tylko tam nie ma informacji o otworze centrującym. Prawdopodobnie jest 66.6, załatwi się pierścień na 57.1. Czy wpływa to na komfort jazdy lub bezpieczeństwo?
Elhape Opublikowano 31 Marca 2023 Opublikowano 31 Marca 2023 Pierścień centrujący nie ma żadnego wpływu na koło czy auto po przykręceniu koła czyli nie ma nic wspólnego z komfortem i bezpieczeństwem. Pierścień jest tylko po to aby równo (centrycznie) przykręcić koło do piasty. W poprzednim aucie jak pogubiłem pierścienie centrujące to też dało się przykręcić koło i bezpiecznie jeździć tylko trzeba było każdą śrubę dokręcać po pół obrotu aby felga siadła równo na piastę( nie polecam, lepiej je mieć).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się