Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobór rozmiaru felgi i opon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozglądam się za nowymi felgami i oponami do nich.

Mam na oku coś takiego jak poniżej. Czy oprócz pierścieni centrujących będą pasować do A4 B7 Avant? Zawieszenie sportowe, doszło jeszcze LPG, które też swoje waży, więc dość nisko siedzi. Teraz mam seryjne felgi 16 calowe.

 

Średnica , rozmiar: 18" Szerokość felgi: 8,0" Rozstaw śrub: 5x112 Osadzenie ( ET ):45 Otwór centralny ( mm): 66.6

 

Jakie byście proponowali opony do takich felg? 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
40 minut temu, adam749 napisał(a):

Rozglądam się za nowymi felgami i oponami do nich.

Mam na oku coś takiego jak poniżej. Czy oprócz pierścieni centrujących będą pasować do A4 B7 Avant? Zawieszenie sportowe, doszło jeszcze LPG, które też swoje waży, więc dość nisko siedzi. Teraz mam seryjne felgi 16 calowe.

 

Średnica , rozmiar: 18" Szerokość felgi: 8,0" Rozstaw śrub: 5x112 Osadzenie ( ET ):45 Otwór centralny ( mm): 66.6

 

Jakie byście proponowali opony do takich felg? 

 

Pozdrawiam

Opony 225/40 lub 235/40. Pierścienie centrujące jak najbardziej potrzebne. Z tym ET Felga będzie trochę schowana w nadkole. 

Opublikowano

Czyli lepiej szukać felg z mniejszym ET? 

Opublikowano
2 godziny temu, adam749 napisał(a):

Czyli lepiej szukać felg z mniejszym ET? 

Tak

Opublikowano

ET 38 będzie ok? Znalazłem gdzieś, że idealne jest 35.

Opublikowano

Tak 35 było by idealnie, ale 38 też będzie Ok

Opublikowano

Czy taki zestaw będzie ok?  

Tylko tam nie ma informacji o otworze centrującym. Prawdopodobnie jest 66.6, załatwi się pierścień na 57.1. Czy wpływa to na komfort jazdy lub bezpieczeństwo? 

image.png.5992ec68ec6e54f638c945a8da5633f6.png

Opublikowano


Pierścień centrujący nie ma żadnego wpływu na koło czy auto po przykręceniu koła ;) czyli nie ma nic wspólnego z komfortem i bezpieczeństwem.

Pierścień jest tylko po to aby równo (centrycznie) przykręcić koło do piasty.

W poprzednim aucie jak pogubiłem pierścienie centrujące to też dało się przykręcić koło i bezpiecznie jeździć tylko trzeba było każdą śrubę dokręcać po pół obrotu aby felga siadła równo na piastę( nie polecam, lepiej je mieć).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...