Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Głowicy BRD 170km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dwa tygodnie temu miałem wymienianą głowice po regeneracji .Po odebraniu auta stwierdziłem że nie ma mocy do 2500 obrotów mechanik twierdzi że to wina turbiny bo chodziła na starej pękniętej głowicy i mogła się uszkodzić dodam że mam zaślepiony EGR .ktoś mi powiedział że DPF sie zabrudził lub turbina .Mechanik nie jest wstanie przy mnie sprawdzić na kompie samochodu czy po wymianie głowicy powinny być ustawione Loggi nie wiem czy dobrze napisałem.Proszę o Radę co zrobić bo mnie krew zalewa dodam że koszt naprawy 6300 zł ja myślałem że przy tych kosztach będzie to śmigać a to trzeba pchać do 2500tys obrotów .Pozdrawiam

Opublikowano
10 godzin temu, Daniel Przybylski napisał(a):

że to wina turbiny bo chodziła na starej pękniętej głowicy i mogła się uszkodzić

hmmm mi to pachnie bzdurą... albo masz dobrą turbinę albo nie, bez względu czy silnik nówka czy padło...

 

Głowy nie dam ale coś mi się wydaje że u Ciebie nie wystarczy zaślepić fizycznie EGR`a ( i to może broić)... u Ciebie trzeba to raczej programowo oprócz fizycznego odcięcia tego zaworu...

Opublikowano
W dniu 8.04.2023 o 17:27, sahipp napisał(a):

hmmm mi to pachnie bzdurą... albo masz dobrą turbinę albo nie, bez względu czy silnik nówka czy padło...

 

Głowy nie dam ale coś mi się wydaje że u Ciebie nie wystarczy zaślepić fizycznie EGR`a ( i to może broić)... u Ciebie trzeba to raczej programowo oprócz fizycznego odcięcia tego zaworu...

Możesz dać głowę do ucięcia, bo masz rację. EGR koniecznie do wyłączenia w ECU (kompie) inaczej będzie świrować wszystko o ile nie było to zrobione jeszcze

Przypadkiem auto nie wpada Ci w tryb awaryjny? Od 2,5 zbiera się wtedy już ok? Ma moc? 

DPF na pokładzie z tego co napisałeś - nie wiem czy przez to że EGR nie wyłączonony w ECU nie zabił już DPF (tak było  u mnie) Potem walił tryb awaryjny, auto nie chciało jechać, zakleiło go na maxa i skończyło się cięciem puchy + wyłącznie ecu + mały soft i hula aż miło..

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

a widzisz właśnie nie byłem pewny bo nie miałem 2.0tdi... ale wiem że np w 2.5tdi v6 w wersjach z normą euro 4 EGR trzeba również koniecznie w ECU wyłączyć... EGR ma wpływ bezpośrednio na pracę turbo... Bez wyłączenia EGR tak jak napisałeś różne cuda się dzieją włącznie z trybami awaryjnymi bo turbo przeładowuje....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...