MatiA4CGLC Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Witam forumowiczów może ktoś pomoże ,kupiłem Autko Audi A4 B8 FL po kupnie wymieniłem oleje i filtry . Po nie krótkim czasie wyskoczyła mi informacja o niskim poziomie oleju więc dolałem na mmi znowu wrócił prawidłowy stan oleju .Pojechałem za granicę i po 600 km wyskoczył mi znowu niski poziom oleju na żółto a po przejechaniu kolejnych 200 km na czerwono niewystarczający poziom oleju dodałem litr i w mmi pokazuje trochę poniżej połowy . Przy zakupie dostałem informację że Audi miała prany DPF i nowy czujnik.Auto nie kopci i nie dymi na zimnym jak i na ciepłym nie ma spadków mocy falowania obrotów . Ściągałem wąż od intercoolera i czysty.Rura wydechowa czysta żadnych wycieków z silnika Po odkręceniu korka lub wyjęcia zaślepki bagnetu lekki dymek .Wiecie gdzie jeszcze szukać ?
MatiA4CGLC Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Nie wiem da radę to jakoś sprawdzić ? Dodam że nie mam błędów .Posiadam ze sobą ELM 327 tylko .
czareq Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Podwyższone obroty w okolice 1000rpm
MatiA4CGLC Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Jak wsiadłem po pracy na skrzyżowaniu się zatrzymałem to miał 1000 obr a tak nawiasem mówiąc co ma dpf do poboru oleju? Jeżdżę dziennie obwodnicą do pracy po 13 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się