Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hak holowniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Przychodzę z tematem modułu i wiązki.

Pacjent Audi a4 allroad 2012 wersja poliftowa. WAUZZZ8K5DA105265

Zakupiłem hak z dedykowaną wiązką do pojazdu, problem jest taki że zasilanie wychodzące z modułu (R1) powinienem podłączyć Do kostki znajdującej się przy wiązce kabli w prawym boczku bagażnika, tam gdzie bezpieczniki komp etc.

Niestety takiej kostki nie znalazłem, czy może być gdzieś ukryta? Jeśli Tak to gdzie jej szukać. Poszperałem po necie Ale nic nie znalazłem. Jeśli okaże się że takowej nie posiadam, to czy jest możliwość zarobienia takiej kości przez elektryka, czy czeka mnie wymiana wiązki i łączenie kabli przez standardowe spinki?

Pozdrawiam

Opublikowano
17 godzin temu, traktor123 napisał(a):

Niestety takiej kostki nie znalazłem, czy może być gdzieś ukryta? Jeśli Tak to gdzie jej szukać. Poszperałem po necie Ale nic nie znalazłem. Jeśli okaże się że takowej nie posiadam, to czy jest możliwość zarobienia takiej kości przez elektryka,

Jeśli auto nie było / nie jest przystosowane do haka , to takiej wiązki nie masz i trzeba dorobić . Trzeba pociągnąć taką instalacje do przodu . Tam też idą przewody pod bezpieczniki . Tu na forum jeden z kolegów robi takie wiązki . 

Tu masz nawet link .

ALLEGRO.PL

 

Opublikowano

To by wszystko wyjaśniało, dzięki za odpowiedź 

Ale z racji że nie mogłem dłużej czekać, wymieniłem wiązkę na standard 13pin i będę wpinał się bezpośrednio do świateł

Ale tutaj mam kolejne pytanie, czy muszę potem coś zakodować? W instrukcji nie ma o tym ani słowa 

Opublikowano
1 godzinę temu, traktor123 napisał(a):

To by wszystko wyjaśniało, dzięki za odpowiedź 

Ale z racji że nie mogłem dłużej czekać, wymieniłem wiązkę na standard 13pin i będę wpinał się bezpośrednio do świateł

Ale tutaj mam kolejne pytanie, czy muszę potem coś zakodować? W instrukcji nie ma o tym ani słowa

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy - kupiłeś hak z wiązką od gniazda haka i modułem . Teraz do tego modułu masz podłączyć ( a wcześnie zrobić taką instalacje jak wyżej w linku ) . Kupując np.taką wiązkę jak Ci podałem , zrobisz wszystko tak jak fabryka . Takie czasy ( fiat 126 , 125 , Polonez ) to dawno minęły . Trzeba to zrobić tak jak należy , a nie wpinać się do lamp bezpośrednio . Zerkałeś na ten link wyżej ? Tam idą przewody do bezpieczników do BCM . Podłączysz tak jak należy to nie będziesz miał problemu np. z czujnikami cofania bo auto będzie wiedziało że podłączyłeś przyczepę itp. 

Opublikowano
W dniu 27.05.2023 o 10:26, mariusz36 napisał(a):

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy - kupiłeś hak z wiązką od gniazda haka i modułem . Teraz do tego modułu masz podłączyć ( a wcześnie zrobić taką instalacje jak wyżej w linku ) . Kupując np.taką wiązkę jak Ci podałem , zrobisz wszystko tak jak fabryka . Takie czasy ( fiat 126 , 125 , Polonez ) to dawno minęły . Trzeba to zrobić tak jak należy , a nie wpinać się do lamp bezpośrednio . Zerkałeś na ten link wyżej ? Tam idą przewody do bezpieczników do BCM . Podłączysz tak jak należy to nie będziesz miał problemu np. z czujnikami cofania bo auto będzie wiedziało że podłączyłeś przyczepę itp. 

Oddałem wiązkę do sklepu i zakupiłem uniwersał trzynasto pinowy z modułem, będą wpinki w światła oraz czujniki. 

Jak to będzie wyglądać z kodowaniem?

W instrukcji żadnej wzmianki o tym, będzie taka potrzeba?

Opublikowano

Dlaczego takie badziewie kupujesz? Kup dedykowaną wiązkę z dedykowanym modułem to nie będzie z tym problemów. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...