Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów - długo kręci przed pierwszym odpaleniem


Remilo7
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Skowrix,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, ostatnio Audi zaczęło ciężko odpalać. Problem zwykle dotyczy pierwszego odpalenia lub po dłuższym postoju. Stawiałbym na pompę paliwa, ale zmierzone ciśnienie oscylowało w okolicach 4 bar, więc proszę o spojrzenie na logi (na PB):

002 + 033

115 + 115

 

Dodatkowo pojawił się raz błąd 17536, ale po skasowaniu już nie wrócił.

Samochód po programie i z LPG. Obydwie rzeczy wykonane ok. 3 lata temu i od tego czasu żadnych problemów. Instalacja serwisowana regularnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle sprawdziłeś pompę paliwa. Zrób test przelewowy np do butelki i licz ile sie napełni w ciągu kilku sec. 

Ciśnienie paliwa robisz pod obciążeniem w jeździe wtedy wychodzi czy pompa trzyma. 

Sprawdź przepustnicę miałem niedawno podobny przypadek. W sumie kiedyś tez miałem podobny i soft był rozjechany. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Zakręcić butle LPG, wypalić pozostałości z instalacji i wtedy sprawdzić czy problem nadal występuje. To że instalacja regularnie serwisowana nie znaczy że reduktor nie może się popsuć ;)

Jeżeli pompa po dłuższym postoju dobija to 4bar to raczej nie będzie jej wina (co nie znaczy że jest w pełni sprawna). Tak jak Darek napisał trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa pod obciążeniem.  

 

A co do programu to turbo przez te 3 lata Ci wytrzymało wysterowanie Nki na 95% górą? Specem nie jestem ale wydaje mi się to niezbyt zdrowe dla turbiny ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Skowrix napisał(a):

A co do programu to turbo przez te 3 lata Ci wytrzymało wysterowanie Nki na 95% górą? Specem nie jestem ale wydaje mi się to niezbyt zdrowe dla turbiny ?

Na razie ma się dobrze. Jak nie wytrzyma to się wstawi mocniejszą i zrobi lepszy program ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Skowrix napisał(a):

Zakręcić butle LPG, wypalić pozostałości z instalacji i wtedy sprawdzić czy problem nadal występuje. To że instalacja regularnie serwisowana nie znaczy że reduktor nie może się popsuć ;)

No i chyba racja. Dzisiaj po niecałych dwóch godzinach stania znowu był problem z odpaleniem, a po zakręceniu zaworu i prawie 5 przerwy póki co odpalił od strzała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...