ama11deus Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Witam wszystkich, ostatnio padł mi przegub prawy przód zewnętrzny i auto nie chciało jechać (otwarte dyfry). Zalozylem inny przegub, bo został mi po swapie skrzyni z b7 2.0TFSI GVE. Przy dokrecaniu zauwazylem ze cos tak ten wieloklin nie do konca wchodzil w to łożysko w kole, ale dokrecilem i wsyzstko smigalo. Pojezdzone około 50km i znowu zaczyna stukać. Rozpiąłem górne wahacze i końcówkę drążka, a przegub wypadł. Wszystko wygląda jakby półoś była jakimś cudem za krótka, aż się ten pierścien trzymający przegub ułamał(znowu) albo jakby padły oba przeguby i dlatego ta półoś może się w nich tak rzuszać. Czy może mi ktoś potwierdzić, że półoś prawa z końcówką AT faktycznie pasuje do skrzyni 2.0TFSI GVE i a4 b6? W lewej też mam AT i nie ma żadnych problemów.
Langista Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Skoro takie coś się dzieje, to nie pasuje.
ama11deus Opublikowano 9 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2023 Też mi się tak wydaje, jedyne co mnie zastanawia to fakt, że w lewej nie ma takiego problemu. W takim razie czekam na kogoś kto wiedziałby jakie powinny być numery tych półosi i będe zamawiać
ama11deus Opublikowano 9 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2023 No to ciekawe bo sie numery zgadzają. Dziekuję za link, kupie uzywke i zobaczymy jak będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się