Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszczelniacza wału od strony rozrządu A4 B7 1.9TDI BRB


Hobbysta76

Rekomendowane odpowiedzi

Wita, jak w temacie- robił ktoś?

1. pytanie czy trzeba spuszczać olej? 

2. kluczem udarowym odkręcam śrubę koła rozrządu, koło jest na klinie czy jakimś wypuście? 

3. po założeniu nowego uszczelniacza i tej zębatki jak zablokować wał by zgodnie ze sztuką dokręcić śrubę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak

2. O ile dobrze pamiętam to jest klin

3. Blokujesz już przy odkręcaniu, i to najlepiej jeszcze blokować od strony koła zamachowego. Jak włożysz blokadę w wał to unikaj klucza udarowego bo może pęknąć blok i /lub wał.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka spostrzeżeń do tematu- na wale jest ścięcie nie klin, nie trzeba blokady wału- wystarczy brecha z otworem na śrubę koła zębatego plus otwory na śruby tego koła- trzymamy za breche przykręconą i zakręcamy śrubę- 120nm., śrubę wcześniej odkręcić udarem  idzie bez problemu.

Edytowane przez Hobbysta76
błąd pisowni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że pójdzie bez problemu, jednak w bardzo prosty sposób możesz sobie wał złamać lub uszkodzić blok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...