gienek70 Opublikowano 2 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 Witam. Poszukuję lokalizacji tego czujnika 4b5 AJM 1.9 TDI nr VIN - WAUZZZ8DZ1A044100 Polift 2000r 115km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 Czujnik temperatury jest w misce i inaczej wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gienek70 Opublikowano 2 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 Czyli jednak jest to czujnik poziomu oleju i ma wbudowany czujnik temperatury pod miską. Jedno mnie zastanawia - dlaczego po podaniu marki, modelu itp twierdzą że to wyżej podany czujnik, w sklepie też znalazł ten czujnik. W opisie tego pod miską nigdzie nie pisze że jest to czujnik temperatury tylko poziomu i ciśnienia. Dla pewności zrobię zworkę na kostce, zobaczę jak się zegar zachowa. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 2 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 Bo jest to zespolony czujnik i poza Hella oraz oryginalnym (też Hella) te czujniki nie mają sensora temperatury w środku. On jest od poziomu oleju i jego temperatury ale nie od ciśnienia, takiego chyba nawet w AJM nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2023 27 minut temu, Langista napisał(a): Bo jest to zespolony czujnik i poza Hella oraz oryginalnym (też Hella) te czujniki nie mają sensora temperatury w środku. On jest od poziomu oleju i jego temperatury ale nie od ciśnienia, takiego chyba nawet w AJM nie ma. Czujnik ciśnienia jest w podstawie filtra oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dax86 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Czyli wszystkie zamiennik z neta się nie nadają??? Wyskoczył mi na FISe Sensor Oil Lewel/Temp. W VAG-u sprawdziłem (G266) w bloku 050 na zimnym silniku pokazuje Oil. Temp 155*C. (przewody sprawdziłem - ok) Myślałem żeby kupić zamiennik SKV - 17SKV235, ale z tego co pisze Langista widzę że szkoda kasy czy jednak się mylę? Różnica w cenie duża... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się