maciekbugaj Opublikowano 18 Lipca 2023 Opublikowano 18 Lipca 2023 Witam, mam pewien problem z moim Audi A3 8p, 2.0D 140km z 2004r. Mianowicie ubywa mi płynu chłodniczego, w ostatnim czasie coraz więcej i szybciej. Nawet 1l na około 100 km. Nie zlokalizowałem żadnego wycieku, silnik dokładnie umyty a pełen układ sprawdzony zarówno na sucho jak i na odpalonym nagrzanym silniku. Brałem pod uwagę uszczelkę pod głowicą, ale nie mam żadnych innych objawów poza ubywający płynem. Węże nie puchną, auto nie kopci, jedynie na zimnym przez pare chwil dopóki nie złapie około 60 stopni, nie ma tzw. masła pod korkiem wlewu oleju, robiłem test na uszczelkę ten z płynem i korkiem umieszczonym w zbiorniczku od płynu chłodniczego, również nie zmienił koloru nawet po dość srogim katowaniu przez pare minut. Słyszałem, że duże ilości płynu mogą ubywać jak jest uszkodzona chłodniczka EGR, czy ktoś z Was miał podobna sytuacje? Kończą mi się pomysły, a chciałbym mieć pewność, że to ewentualna uszczelka zanim rozpołowie silnik 😂 dodam, że nawiewy działają bez problemu, zarówno chłodzą jak i grzeją, a auto nawet jak pokazuje minimum płynu to trzyma 90 stopni.
Dev Opublikowano 18 Lipca 2023 Opublikowano 18 Lipca 2023 zrób by-pass na chłodniczce i bedziesz wiedział co sie dzieje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się