Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina moc w A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem ze swoim audi a4 b6 1.9tdi quattro ze odcina mi moc przy wyższej prędkości tak 120/140 i już nie ma mocy muszę się ewentualnie gdzieś zatrzymać i odczekać by się turbina uspokoiła po agresywniejszej jeździe i zgasić jeśli zgaszę i uruchomię go ponownie to wszystko wraca do normy. W aucie jeśli chodzi o to co zrobiłem do tej pory to zregenerowałem turbinę bo geometria stała,wszystkie zaworki są zmienione,egr też wymieniłem na nowy,przewody posprawdzane i nie ma nigdzie nieszczelnosci jakiś a teraz mechanik mi po tym wszystkim powiedział że może być serwo hamulcowe do wymiany i też przy okazji czy to może być przyczyną ze serwo mi odcina moc miał może już ktoś taki przypadek bo już nie mam siły bo od marca z tym walczę jeśli ktoś by mi podpowiedział co może też być przyczyną to będę wdzięczny 

Opublikowano

Po takich wymianach możne warto zmienić mechanika? 

Więc... Kompa podłączałeś? Logi robiłeś? 

To co opisujesz może mieć wiele przyczyn... Na pierwszy rzut oka brzmi jak notlauf czyli przeładowanie turbo... Ale bez kompa to trochę jakbym z szklanej kuli wróżył. 

Ogólnie to może być problem z podciśnieniem... Czy servo hmmm... W teorii jeżeli byłoby nieszczelne... Ale wydaje mi się, że byś czuł to też na hamulcu. Przed servo jest jeszcze vaccum pompa (pompa tandemowa) jednym z jej zadań jest wytwarzanie podciśnienia zarówno do sterowania turbo jak i do servo. 

 

Pozdrawiam, 

Wróżbita Darek 

Opublikowano
2 godziny temu, lewiatan1989 napisał(a):

Po takich wymianach możne warto zmienić mechanika? 

Więc... Kompa podłączałeś? Logi robiłeś? 

To co opisujesz może mieć wiele przyczyn... Na pierwszy rzut oka brzmi jak notlauf czyli przeładowanie turbo... Ale bez kompa to trochę jakbym z szklanej kuli wróżył. 

Ogólnie to może być problem z podciśnieniem... Czy servo hmmm... W teorii jeżeli byłoby nieszczelne... Ale wydaje mi się, że byś czuł to też na hamulcu. Przed servo jest jeszcze vaccum pompa (pompa tandemowa) jednym z jej zadań jest wytwarzanie podciśnienia zarówno do sterowania turbo jak i do servo. 

 

Pozdrawiam, 

Wróżbita Darek 

Popa vacum wymieniona bo na przeglądzie mi diagnosta powiedział mam jedynie takie małe obd elevn i jedynie Mk pokazywało że "Regulacja Ciśnienia Doładowania przekroczona granicą regulacji a logi nie robiłem 

Opublikowano

vacuometr w łape i szukaj gdzie jest zonk

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Marcin a4b6 1.9tdi quattr napisał(a):

mam jedynie takie małe obd elevn

Posiadanie popularnego urządzenia diagnostycznego (V..S) dla użytkownika nienowego auta grupy VAG, wydaje się/jest obowiązkowe. Bez danych (logowanych w czasie próby drogowej) nie ma mowy o postawieniu diagnozy. Musisz to zrozumieć. Rekwizytu, o którym wspomniał Darek (lewiatan1989), dawno na Forum nie widziano (ponoć rozbiła się, nie ma i nie będzie). 

Na podstawie informacji, które podałeś można jedynie domniemać. I mniemam, że stoi zmienna geo turbosprężarki. Gdybyś posiadał polecane na forum urządzenie diagnostyczne (V..S) "na szybko", sprawdzając grupę 011 w trybie BS, zweryfikowałbyś ewentualny brak regulacji doładowania. W dalszej kolejności próba drogowa z logowaniem odpowiednich danych.

Brak podciśnienia (potrzebnego między innymi do sterowania "zaworem" N75) nie będzie skutkowało przeładowaniem turbosprężarki, a wręcz odwrotnie - niedoładowaniem. 

Aha, nasze przepełnione pojazdami drogi, to nie miejsce na "agresywniejszą jazdę"... 

Edytowane przez Tomnik
  • Super 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...