Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nastawnik pompy wtryskowej, brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Pacjent Audi A4 B6 2.5 TDI, kod silnika AKE. Sytuacja wyglądała tak: auto normalnie jechało, zostało zgaszone, a kiedy po jakimś czasie się odpaliło i ruszyło nagle brak mocy (tak jakby turbo odcięło) po czym silnik zaczął głośno pracować. Wyskoczył chceck engine i kontrola trakcji. Komputer pokazał kod błędu 550 nieprawidłowy kąt wyprzedzenia wtrysku. Z ciekawości byłam się przejechać. Jak nie świeci kontrola trakcji auto jedzie normalnie ma moc, kiedy zaświeci, silnik znów głośno pracuje i brak mocy. Chceck świeci cały czas. Czym mogłoby to być spowodowane? Może być to awaria nastawnika pompy wtryskowej? A może pompa? 

Opublikowano (edytowane)

jesteś pewna że świeci się kontrolka trakcji, a nie przypadkiem coś innego podobnego... może przewody sie skończyły które idą ze sterownika do zaworu konta wtrysku... one są charakterystyczne tzn specyficzne bo lubi z nich odpadać izolacja i jak robi się zwarcie do masy czy między nimi to szwankuje sterowanie zaworem konta wtrysku w pompie....

Edytowane przez sahipp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...