haxu Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Opublikowano 29 Sierpnia 2023 (edytowane) Witam wszystkich! Pacjent to B7 2.0tdi kod silnika bpw.Samochod kupiłem jakieś 2 lata temu i z miesiąca na miesiąc miał problem z rozruchem silnika, ciężko było go odpalić po dłuższym postoju Nie zwlekając zawiozłem auto do mechanika który stwierdził że gniazda pompowtryskiwaczy są wyrobione i same pompki do regeneracji.Dodatkowo zleciłem mu pełną regeneracje glowicy wraz z zrobieniem mosiężnych gniazd pompowtryskiwaczy + regeneracja pompek. Wymieniono wałek rozrzadu, panewki, uszczelnienie silnika, turbosprężarki, EGR. Szpilka rozrzadu i sam kompletny rozrząd wymieniony. Problem zaczyna znów powracać gdy temperatury spadną w nocy do ok 16 stopni silnik zapali od razu ale działa przez 2-3 sekundy bardzo nie równo tak jakby nie palił na jeden cylinder ale po chwili wszystko wraca do normy. Po zgaszeniu o ponownym rozruchu jest wszystko ok. Przez cały dzień użytkowania rozruch silnika w normie, podczas jazdy brak spadków mocy czy czarnego dymu z wydechu. Niestety nie mam możliwości podłączenia auta pod komputer z VCDS ale może ktoś z was spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie. Edytowane 29 Sierpnia 2023 przez haxu
Langista Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Ja znam, wróć do mechanika z reklamacją, bo mało na to na pewno nie wydałeś a gdzieś popełnił błąd. Niech zacznie od diagnostyki bo może być świeca żarowa a może być coś innego. W ślepo można powiedzieć że motor masz do wymiany, satysfakcjonuje Cię taka odpowiedź?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się