Jump to content
IGNORED

Prosba o analize logow 1.8t BFB


Recommended Posts

Posted

Witam,

jakby ktos mogl zerknac na te logi i zobaczyc czy cos niedomaga.

Mialem problem z wypadaniem zaplonow na 4 cylindrze, wymienilem swiece i cewki (wszystkie), auto dobrze chodzilo do momentu dania w podloge. po wpuszczeniu dymu i sprawdzeniu nieszczelnosci okazalo sie ze grucha odmy (nie wiem dokladnie jak to sie nazywa ale jest przy podszybiu nad kruccem) puszczala wiec wymienilem na oryginal. wszystko bylo git kilka dni i znow wypadanie zaplonow, Autem przy mocnym bucie na 3/4 biegu lekko szarpie. odpowietrznik odmy pod kolektorem tez jest nowy. 

Jesli o logi chodzi to mam nadzieje ze udalo mi sie je zrobic dobrze, za uwagi ew, podpowiedzi z gory dziekuje.

 

Logi dynamiczne

 

Logi statyczne

Posted

Tu masz temat jak zrobić prawidłowo logi

Auto po jakims programie tak? patrząc na zadane doładowanie, jakies modyfikacje w aucie?

Posted

co do logow to mam obd eleven a tam nie jest zbyt dobrze wszystko opisane, kanaly w sumie wlaczylem wszystkie ktore sa potrzebne z informacji tego forum.

Jesli o auto chodzi to nic mi nie wiadomo o zadnym programie. zadnych modow. seria 160k nalotu

Posted

Logi rób parami, tak jak opisane w podwieszonym temacie. Jak chcesz pomocy to dostosuj się do ogólnie przyjętych standardów.

To co wstawiłeś do niczego się nie nadaje.

Posted
Teraz, przem8 napisał(a):

Logi rób parami, tak jak opisane w podwieszonym temacie. Jak chcesz pomocy to dostosuj się do ogólnie przyjętych standardów.

To co wstawiłeś do niczego się nie nadaje.

tzn ? mam wlaczyc po 2 kanaly i jezdzic jak wariat w ta i spowrotem czy idzie to wlaczyc wszystko rozdzielajac na poszczegolne kanaly ?

Posted

No i w tym problem ze nic ci nie wiadomo a coś tam nasrane w programie masz bo 1.3 bar zadane a auto w serii to wiadomo ze długo chodzić nie będzie bezawaryjnie.

Posted
Teraz, Patryk_mskk napisał(a):

tzn ? mam wlaczyc po 2 kanaly i jezdzic jak wariat w ta i spowrotem czy idzie to wlaczyc wszystko rozdzielajac na poszczegolne kanaly ?

Jakbyś przeczytał temat który podesłałem to byś wiedział co zrobić.

Posted
5 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

No i w tym problem ze nic ci nie wiadomo a coś tam nasrane w programie masz bo 1.3 bar zadane a auto w serii to wiadomo ze długo chodzić nie będzie bezawaryjnie.

 

kupujac to auto nikt nie wspominal o jakims programie, fakt ze dobrze sie zbieralo ale nikt o tym nie myslal ze moze byc tam grzebane. raczej watpie ze kazdy po kupnie jedzie do tunera i sprawdza mape.

Posted
4 minuty temu, Łukasz13 napisał(a):

Jakbyś przeczytał temat który podesłałem to byś wiedział co zrobić.

czytalem go a jako ze nigdy tego nie robilem to zbyt wiele mi nic nie mowi.. po to jest tez to forum jak mniemam, zeby pomoc a nie gnoic  ? elektronika samochodu jak i te wykresy to dla mnie czarna magia. zrobilem 1sze logi, to nastepne jesli takowe zrobie beda inne dopasowane do "waszych standardow" 

Posted
11 minut temu, Patryk_mskk napisał(a):

czytalem go a jako ze nigdy tego nie robilem to zbyt wiele mi nic nie mowi.. po to jest tez to forum jak mniemam, zeby pomoc a nie gnoic  ? elektronika samochodu jak i te wykresy to dla mnie czarna magia. zrobilem 1sze logi, to nastepne jesli takowe zrobie beda inne dopasowane do "waszych standardow" 

Po to ktoś poświęcił czas i napisał poradnich dla takich osób jak Ty żeby nie musieli pytać, szukać tylko wszystko mieli na dłoni i mogli wstawić prawidłowe logi na forum żeby ktoś ocenił i pomógł, a widać to za mało, takie czasy. Pozdrawiam i udanej diagnostyki.

Posted
9 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

Po to ktoś poświęcił czas i napisał poradnich dla takich osób jak Ty żeby nie musieli pytać, szukać tylko wszystko mieli na dłoni i mogli wstawić prawidłowe logi na forum żeby ktoś ocenił i pomógł, a widać to za mało, takie czasy. Pozdrawiam i udanej diagnostyki.

dzieki za pomoc

 

Posted

Kłania się czytanie ze zrozumieniem. 

Logujesz po dwie grupy na 3 biegu od 1.5tys do odciny albo min. 6tys z butem w podłodze. Prościej się tego nie da wytłumaczyć przecież i tak jest opisane w tym temacie oraz to zeby kasować błędy przed logami, nawet jak ich nie ma.

Jak to dla Ciebie niejasne to już nie wiem jak Ci to rozrysowac? 

33 minuty temu, Patryk_mskk napisał(a):

raczej watpie ze kazdy po kupnie jedzie do tunera i sprawdza mape.

Nie trzeba tunera do tego, tylko wspomniane logi i szybki rzut okiem żeby widzieć czy seria czy dłubane.

Posted
W dniu 7.09.2023 o 21:39, przem8 napisał(a):

Kłania się czytanie ze zrozumieniem. 

Logujesz po dwie grupy na 3 biegu od 1.5tys do odciny albo min. 6tys z butem w podłodze. Prościej się tego nie da wytłumaczyć przecież i tak jest opisane w tym temacie oraz to zeby kasować błędy przed logami, nawet jak ich nie ma.

Jak to dla Ciebie niejasne to już nie wiem jak Ci to rozrysowac? 

Nie trzeba tunera do tego, tylko wspomniane logi i szybki rzut okiem żeby widzieć czy seria czy dłubane.

spoko, musialem to wziac na spokojnie bo z nerwow nie moglem sie skupic.. brak auta= nie mam jak dojechac do pracy co rozsadzilo mi glowe. 

ogarne te logi tak jak powinny byc. chociaz jesli chodzi o elektryke auta to niekiedy rysunek nie pomoze xD

ze wzgledu ze auto chodzilo kilka dni dobrze jak wymienilem w/w zawor co znaczy ze trzymalo dobrze cisnienie, najpierw od tego zaczne.

potem zrobie logi.

Posted

Statyczne

90+93

1+3

2+33

Dynamiczne:

2+33

3+20

115+118

Ogarnalem logi i wydaje mi sie ze wyszly zgodnie z poradnikiem. jakbyscie mogli teraz zerknac na to. dzieki

Posted

115+118 nie działa.

Posted (edited)
11 minut temu, przem8 napisał(a):

115+118 nie działa.

cos jest ze strona, wrzuce na inna

Edited by Patryk_mskk
Posted (edited)

115+118

 

u mnie w przegladarce dzialal link ale wrzucilem jeszcze raz bo inne strony nie istnieja lub trzeba sie logowac 

Edited by Patryk_mskk
Posted

Spore cofki zapłonu, a tak to nic nie widać prócz skwaru w dolocie. Jeśli dalej wypada zapłon to raczej coś z głowicą, może trochę przytkany kat.

Posted (edited)
23 godziny temu, przem8 napisał(a):

Spore cofki zapłonu, a tak to nic nie widać prócz skwaru w dolocie. Jeśli dalej wypada zapłon to raczej coś z głowicą, może trochę przytkany kat.

auto kiepsko pracuje na zimnym silniku po odpaleniu, trzesie sie okropnie.  jak sie zagrzeje to zaczyna w miare dobrze pracowac. dzisiaj jak robilem logi to jedyny blad jaki wyskoczyl to sai p0411, nie dziala mi od poczatku jak posiadam samochod.

przerywa w okolicach 3k obrotow. po wymianie swiec i cewek juz mniej.

zapomnialem dodac ze smierdzi paliwem po odpaleniu i turbina swiszczy czego wczesniej nie bylo.

 

blad wypadania zaplonu na 4 cyl mialem zanim wymienilem zawor odmy, od tamtej pory sie nie pokazal, zawor puszczal cisnienie.

nie chcialbym wymieniac pol silnika teraz i nie mam pomyslu od czego zaczac. kompresja na cylindrach ?  czy po wymianie gruchy odmy jak wrocila szczelnosc to wywalilo cos innego i szukac najpierw nieszczelnosci ? ktos ma jakies pomysly? 

Edited by Patryk_mskk

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...