Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z układem paliwowym 1.8T AVJ, na LPG ok. LOGI


koper26

Rekomendowane odpowiedzi

W serii klapka powinna zacząc sie otwierac przy 0,3 bar, u cb przy 0,5, reasumując masz zle ustawiona gruszke, i to powoduje przeładowanie na sprawnym n75, ten zamiennik co masz jest beznadziejny dlatego nie przeładowuje. Potrzebujesz sprawnego zaworka i prawidłowo ustawionej sztangi i wtedy bedzie to działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem po regulacji instalacji LPG, okazało się, że jeden wtrysk LPG padł, zbiegło się to w czasie z wymianą przepływomierza. Wtryski wymienione, auto obecnie pracuje dobrze, miło w końcu jeździć normalnie na PB/LPG czy to zimny czy nagrzany. Gazownik potwierdził że jest małe przeładowanie do 0,8 ale momentalnie wraca do 0,5 i trzyma równo do końca (ten koniec to był tak przy 4500 RPM)..Ciekawe jest to że od lat zawsze był problem ze zbyt małym doładowaniem a teraz przeładowuje, cięgno raczej się nie poluzowało, przy takim przebiegu od jego ostatniej regeneracji pewnie jest dość dobrze zaspawane. Nie mniej jednak, spróbuję je kiedyś wyregulować, lub go bez zdejmowania poprostu sprawdzę.

Dziękuję za analizę tych wszystkich logów i wskazanie na niesprawny przepływomierz, bo sam pewnie bym jeszcze długo główkował.

 

Podejrzewam, że wymiana przepływomierza który być może już od lat prosił się o wymianę poprostu spowodował pewne zmiany w pracy n75.

Edytowane przez koper26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...