Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowa żarówka ksenon świeci na żółto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pytanie wymieniłem nowe żarówki ksenonowe i od strony pasażera nowa żarówka świeci mi na żółto a prawa w tym kolorze W jakim powinna świecić ale wcześniej stara żarówka świeciła na biało strony pasażera a lewa strona już już straciła swoją żywotność więc postanowiłem wymienić na nowe więc więc co może być przyczyną wadliwa żarówka ksenon bo mi znajomi wykluczają przetwornice skoro przy tamtej żarówce świeciło na biało może ktoś pomoże?IMG_20231018_192203.thumb.jpg.7ebc6e9f3640cd9ddc5bf9a4d8ea6771.jpg

Opublikowano (edytowane)

Kupiłeś zwykłe żarniki, które mają standardowo temperature barwową ok. 4300 Kelvin.

Jak chcesz mieć idealnie białe światło to zakup sobie Osram Cool Blue Intense, mają one ok 5000 K i świecą idealnie biało. 

Pamiętaj, że zawsze wymieniamy oba żarniki, aby właśnie różnicy nie było i nie tylko w barwia ale także jasności. Z biegiem czasu bowiem, żarniki tracą na jasności. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
26 minut temu, Langista napisał(a):

Pokaż pudełka po tych żarnikach.

16976517381595602537547931218480.thumb.jpg.a26072a7306ffbece0d8718b8e7521dd.jpg

Opublikowano
39 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Kupiłeś zwykłe żarniki, które mają standardowo temperature barwową ok. 3200 Kelvin.

Jak chcesz mieć idealnie białe światło to zakup sobie Osram Cool Blue Intense, mają one ok 5000 K i świecą idealnie biało. 

Pamiętaj, że zawsze wymieniamy oba żarniki, aby właśnie różnicy nie było i nie tylko w barwia ale także jasności. Z biegiem czasu bowiem, żarniki tracą na jasności. 

Kupiłem żarówki ksenon firmy Bosch 5500k i wymieniłem oba żarniki i nie wiem dlaczego mi od strony pasażera świeci na żółto skoro od strony pasażera stara świeciła na biało

Opublikowano (edytowane)

Bo one tak naprawdę nie mają 5500 K, to tylko chwyt reklamowy.

Kup te, co Ci poleciłem wyżej, będziesz zadowolony.

Wstaw zdjęcie tego starego (naklejki z zapalnika). 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
13 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Co masz na myśli wysyłajac mi ten filmik;)? Bo ja założyłem dwie takie same żarówki nowe i ta od strony pasażera świeci się na żółto nie ma nie na biało

 

14 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Bo one tak naprawdę nie mają 5500 K, to tylko chwyt reklamowy.

Kup te, co Ci poleciłem wyżej, będziesz zadowolony.

Wstaw zdjęcie tego starego (naklejki z zapalnika). 

No dobrze  to czemu jedna żarówka świeci na biało a druga na żółto z kompletu :)?

 

13 godzin temu, dawid4728 napisał(a):

No dobrze  to czemu jedna żarówka świeci na biało a druga na żółto z kompletu który kupiłem:)?

 

Opublikowano
9 minut temu, dawid4728 napisał(a):

Co masz na myśli wysyłajac mi ten filmik;)? Bo ja założyłem dwie takie same żarówki nowe i ta od strony pasażera świeci się na żółto nie ma nie na biało

Film ma zobrazować różnicę między zwykłymi żarnikami 4300 K a żarnikami Osram CBI.

Opublikowano
2 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Wymieniłeś obie strony na nowe?

Tak wymieniłem obie strony nowe:)

Opublikowano

Zamień w takim razie żarniki stronami i sprawdź, czy problem powędruje na drugą stronę. Jeżeli tak, to jest to wina tego żarnika, który ma inną temperaturę barwy. Jeżeli nic się nie zmieni, to problem jest w soczewce lub odbłyśniku.

Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Zamień w takim razie żarniki stronami i sprawdź, czy problem powędruje na drugą stronę. Jeżeli tak, to jest to wina tego żarnika, który ma inną temperaturę barwy. Jeżeli nic się nie zmieni, to problem jest w soczewce lub odbłyśniku.

Dziwne to dla mnie bo wczoraj nie było problemu z soczewką i odbłyśnikiem gdyż stara żarówka świeciła normalnie ale to wiesz będę zmieniał stronami to muszę zderzak ściągać to wiąże się z kosztami bo ja nie mechanik będę chyba musiał kupić nowe i od razu założyć

Opublikowano

Skoro stara świeciła normalnie to problem leży w jednym nowym żarniku.

Nie trzeba zderzaka ściągać do wymiany żarników.

Żarniki można w B7 wymienić z komory silnika.

https://a4-klub.pl/topic/25038-wymiana-ori-żarnikow-d1s-na-6000k/

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Skoro stara świeciła normalnie to problem leży w jednym nowym żarniku.

Nie trzeba zderzaka ściągać do wymiany żarników.

Żarniki można w B7 wymienić z komory silnika.

https://a4-klub.pl/topic/25038-wymiana-ori-żarnikow-d1s-na-6000k/

 

Rozumiem ale ciężkie jest dojście Z góry Z tego co widziałem a ja nie jestem mechanikiem i pewnie by mi to szło opornie wolę oddać do znajomego mechanika wziął za zdjęcie zderzaka i wymiany żarówek 80 zł myślę że kupię nowe żarniki teraz tylko z firmy osram  classic 

Opublikowano

Nie jest ciężko. Masz linka u góry co i jak.

Osram nie classic tylko Osram Cool Blue Intense (CBI).

Opublikowano
1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

Nie jest ciężko. Masz linka u góry co i jak.

Osram nie classic tylko Osram Cool Blue Intense (CBI).

Kolega założył classic i mu nawet dobrze świecą

Opublikowano

Twój wybór ale uwierz mi, nie ma na rynku bielszych niż CBI. 

Opublikowano (edytowane)

Jak mechanik zdejmował zderzak do wymiany żarników to ja się zastanawiam, czy w ogóle założył tam to, co kupiłeś.. zalatuje hasłem "panie, jak olej wymieniać to i trzeba od razu sprzęgło wymienić".

Edytowane przez Langista
Opublikowano
6 godzin temu, Langista napisał(a):

Jak mechanik zdejmował zderzak do wymiany żarników to ja się zastanawiam, czy w ogóle założył tam to, co kupiłeś.. zalatuje hasłem "panie, jak olej wymieniać to i trzeba od razu sprzęgło wymienić".

Założ bo  wcześniej ten żarnik stary świecił na biało i wymienił w obu lampach  zarowki od kierunków 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...