Danielos Danielos Opublikowano 1 Listopada 2023 Opublikowano 1 Listopada 2023 (edytowane) Witam wszystkich odświeżam temat drgań przy przyspieszaniu. Zacznę od początku. W styczniu tego roku sprowadziłem auto przy przyspieszaniu mocno drgało trzesło karoserią przy rozpędzaniu. Wymieniliśmy przeguby wewnętrzne na SKF. Problem zginął pół roku z pokoju. Następnie po jakimś czasie jadąc A1 wyczułem przy mocnym kickdownie lekkie drgania na karoserii i na kierownicy. W ciągu miesiąca tak się pogorszyło że zaczęło tak karoserią telepać że nie szło już w sumie jechać . Wymieniliśmy przeguby wewnętrzne po raz drugi. Doraźnie pomogło poprawa była od razu natychmiastowa jednak 95%. Pozostałe 5% zostały drgania przy ostrym kick downie 4-6 tys obr. i to były takie drgania wibracje, rezonans jakby lekkie wyczuwalne na kierownicy i trochę na karoserii takie drgania karoserii. Jakby opisać efekt to jak ktoś kiedyś miał rometa czy komarka i jechał trzymał kierownicę i ostro dawał gazu to czuł jak się cała rama trzęsie taka sztywność ramy i tutaj też jest taki efekt przy przyspieszaniu jak puszczę gaz to ustępuje. 1. Koła wyważone 2. Przeguby wewnętrzne nowe tym razem GSP 3. Poduszka skrzyni biegów sprawdzona nie wydaje się być uszkodzona wszystko ładnie sztywno trzyma tak samo poduszki silnika. Co może być powodem ? Nie chciałbym znowu za pół roku wymieniać przegubów. Edytowane 1 Listopada 2023 przez Danielos Danielos
Rozwiązanie milyPan Opublikowano 25 Grudnia 2023 Rozwiązanie Opublikowano 25 Grudnia 2023 Półosie przód do regeneracji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się