Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 lift - błąd abs 00290 - G46 gdzie może być problem ?


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez hunter999,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, dzisiaj wymieniłem czujnik abs w tylnym lewym kole bo był z niego błąd, ale po wymianie nic się nie zmieniło, chciałem skasować błąd a on powrócił. 

Może macie jakieś rady co z tym zrobić ? 

 

 

00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46) 
            012 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11101100
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 117
                    Przebieg: 163746 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2023.11.02
                    Czas: 16:02:45

             Ramka zamrożona:
                    Wartość Hex: 0x0000
                    Wartość Hex: 0x4782
                    Wartość Hex: 0x004A
                    Wartość Hex: 0xB0B6
                    Wartość Hex: 0x0000

Opublikowano

Wiązka/wtyczka do weryfikacji.

Opublikowano

Właśnie sprawdzałem wtyczkę i tam jest wszystko ok, obawiam się że jakiś druciarz mógł coś porobić z przodu, wiecie może którędy idą te przewody od absu z tylnego lewego koła ? 

Opublikowano

Musisz wypiąć wtyczkę od ABSu i sprawdzić te 2 piny /przewody od tego czujnika. Podać na przewody przy wtyczce czujnika napięcie i zobaczyć czy dochodzi do wtyczki ABSu.

Opublikowano

Czyli wypinam wtyczkę z tej pompy abs jak się domyślam, dalej jest to zrozumiałe, a wiesz może które to są piny konkretnie w tej wtyczce od pompy ? 

Opublikowano

Tak, wypinasz tę 38-mio pinową wtyczkę ze sterownika ABS. Tylny lewy czujnik to pin nr 33 (biały przewód) oraz pin nr 20 (czarny przewód). 

20231102_201029.jpg

Opublikowano
13 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Tak, wypinasz tę 38-mio pinową wtyczkę ze sterownika ABS. Tylny lewy czujnik to pin nr 33 (biały przewód) oraz pin nr 20 (czarny przewód). 

20231102_201029.jpg

Mogę prosić o link do tego ? 

Opublikowano

a już myślałem że to jest darmowe :/ a możesz mi kolego powiedzieć które to są konkretnie piny ? Od której strony zaczynać liczyć ? 

Opublikowano

Masz na górnym zdjęciu pokazane jak są ponumerowane piny.

Opublikowano

Ok, już to ogarnąłem :D a powiedz mi czy te piny to na 100% będą te ? we wszystkich poliftach jest tak samo ?

Opublikowano

Te numery, które Ci napisałem. W Twoim modelu tak jest. W innych należy na schematach sprawdzić.

  • Rozwiązanie
Opublikowano (edytowane)

Dziękuję bardzo kolego, udało znaleźć się przerwany przewód :D na szczęście był tylko jeden w miejscu gdzie kable skręcają i ida sobie do karoserii, na tym "zakręcie" był przerwany a raczej trzymał się na słowo honoru, teraz już nie ma błędów :D 

Swoją drogą ciekawe że te nowe audi są jakieś gorszej jakości i przewody na zgięciach potrafią z czasem pęknąć. 

Edytowane przez hunter999
Opublikowano

:hi:Może ktoś już przyczynił się kiedyś do tego pęknięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...