Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kopci i szarpie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, panowie mam taką sytuację. Audi A4 B5 1,9 TDI 1z. Program na 115ps + końcówki od AFN-a mam zamontowane w samochodzie. Program jest pisany pod samochód i te końcówki. Ostatnio mam taki kłopot że po wciśnięciu pedału przyśpieszania do spody na 1 biegu czasami autko zrobi tak: zakopci strasznie na czarno jak by jakąś race rzucił kto, zacznie silnikiem rzucać, szarpać i zgaśnie. Przed modami też tak miałem czasami ale ostatnio zdarza się to częściej. Vag pokazuje że jest wszystko ok to w czasie pomiarów nie miał tych dolegliwości.

Jak macie jakieś propozycje co zrobić to piszcie będę wdzięczny, dodam że spalanie na 18" 225/40 wynosi w granicach 6l czyli raczej normalne spalanie. Jutro jadę wymienić filtr paliwa, możliwe ze to przez niego się to dzieje bo ja zrobiłem na nim 20 000km + to co poprzedni właściciel czyli nie wiem. Często przejeżdżam przez przejazd kolejowy gdzie zginął Janusz Kulig i boję się ze jak mi zgaśnie wtedy na nim i go nie odpale na czas to będzie kicha :/

Opublikowano

robiłeś logi dynamiczne?

Opublikowano

no to muszą się moderatorzy wypowiedzieć.

Może trzeba zbadać ten Twój program.

Poza tym dla mnie jest trochę dziwne że ktoś zrobił moda na autku które: zakopci strasznie na czarno jak by jakąś race rzucił ktoś, zacznie silnikiem rzucać, szarpać i zgaśnie. :mysli:

Motorownia do modów powinna być zdrowa.

Opublikowano

To teraz tak się dzieje, że "zacznie silnikiem rzucać, szarpać i zgaśnie" przed programem kopcił też bo jak się okazało tez był jakiś program wsadzony bo autko jest z Austrii bodajże sprowadzone i tam ktoś coś przy nim modził tyle, że wtedy jak się go pogoniło na drodze to mu przeszło i chodził normalnie, wtedy tez miałem robione LOGI statyczne i dynamiczne i było wszystko OK turbina itp dawały wskazania jak by było nowe.

Opublikowano

logi były na forum ?

Opublikowano

Program i Logi robił mi mechanik z serwisu VW w Krk. Na następny poniedziałek umówiłem się z nim na sprawdzenie wszystkiego i ponowne zrobienie logów. Te pierwsze miałem wydrukowane w Exelu i kilka osób na nie rzuciło okiem i potwierdzili to co mówił ten mechanik czyli że jest OK.

Opublikowano

ja miałem podobny problem na nieogrzanym silniku ale jakoś samo przeszło :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...