Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Dziwne piski przy skrecaniu kierownicą oraz i postuki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem od tygodnia jak skrecam kierownica w miejscu lub jade 10 km na godzine stresznie piszczy i ociera .

Wiem wiem do szukajki mnie odeslecie ale czytałem i ten dzwiek nie dochodzi od strony kierownicy z komory tylko z okolic silnika przy tym czuc tez na kierownice jakby opory

Płyn jest nie pieni sie wiec nie wiem jeden mechanik poiwediał ze to pasek klinowy ale nie bardzo mi to pasuje

dzieki z góry

Opublikowano

a jednak chyba pasek :wink4:

Opublikowano

siemka

zobacz czy do tego Ci skacze napinacz,paska czy chodzi ładnie równo i czy jak skręcasz na miejscu R/L max to twoje piski sie nasilają?

i napisz coś więcej o problemie.

pozdro

:hi:

Opublikowano

Własnie rolka jest jak to opisał zajechana czyli nierówna powieszchnia i jak auto pracuje to wpada w drgania .

siemka

zobacz czy do tego Ci skacze napinacz,paska czy chodzi ładnie równo i czy jak skręcasz na miejscu R/L max to twoje piski sie nasilają?

i napisz coś więcej o problemie.

pozdro

:hi:

Tak im bardziej dokrecam w L-P to sie nasila najgorszej na full skreconej

Opublikowano

nie chcę cie wprowadzic w błąd

ale pisząc o tym skakaniu rolki miałem na myśli jak najbardziej okrągłą rolke ,a problem jej skakania pojawia się

w momencie uszkodzonego sprzęgiełka alternatorawtedy ona nie pracuje równo

i jak jeszcze na max L/P powinno popiskiwac z okolic własnie alternatora

na koniec - niewielki koszt 120 zł + robocizna/sam/ + odkręcenie sprzęgiełka 4 tyskie u mnie to tak wyglądało

od roku cicho

pozdrawiam

:hi:[br]Dopisany: 05 Maj 2009, 00:12_________________________________________________________________________________________________________

ja przez to cholerne sprzęgiełko wymieniłem pompe wspomagania -

troche mnie nie poszło !

Opublikowano

ok dzieki własnie z okolic alternatora sa te dzwieki tak jakby za nim podjade jeszcze raz i zobaczymy

Opublikowano

to całe sprzęgiełko mieści sie w kole pasowym co napędza alternator - inaczej jest nim

problem jest dopiero gdy trzeba go zdjąc, potrzeba specjalnego klucza+pist pnełmatyk

i trzeba wymontowac alternator ,to nie problem

powodzenia :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...