kukui Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Witam mam problem od tygodnia jak skrecam kierownica w miejscu lub jade 10 km na godzine stresznie piszczy i ociera . Wiem wiem do szukajki mnie odeslecie ale czytałem i ten dzwiek nie dochodzi od strony kierownicy z komory tylko z okolic silnika przy tym czuc tez na kierownice jakby opory Płyn jest nie pieni sie wiec nie wiem jeden mechanik poiwediał ze to pasek klinowy ale nie bardzo mi to pasuje dzieki z góry
morwa76 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 siemka zobacz czy do tego Ci skacze napinacz,paska czy chodzi ładnie równo i czy jak skręcasz na miejscu R/L max to twoje piski sie nasilają? i napisz coś więcej o problemie. pozdro
kukui Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 Własnie rolka jest jak to opisał zajechana czyli nierówna powieszchnia i jak auto pracuje to wpada w drgania . siemka zobacz czy do tego Ci skacze napinacz,paska czy chodzi ładnie równo i czy jak skręcasz na miejscu R/L max to twoje piski sie nasilają? i napisz coś więcej o problemie. pozdro Tak im bardziej dokrecam w L-P to sie nasila najgorszej na full skreconej
morwa76 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 nie chcę cie wprowadzic w błąd ale pisząc o tym skakaniu rolki miałem na myśli jak najbardziej okrągłą rolke ,a problem jej skakania pojawia się w momencie uszkodzonego sprzęgiełka alternatorawtedy ona nie pracuje równo i jak jeszcze na max L/P powinno popiskiwac z okolic własnie alternatora na koniec - niewielki koszt 120 zł + robocizna/sam/ + odkręcenie sprzęgiełka 4 tyskie u mnie to tak wyglądało od roku cicho pozdrawiam [br]Dopisany: 05 Maj 2009, 00:12_________________________________________________________________________________________________________ ja przez to cholerne sprzęgiełko wymieniłem pompe wspomagania - troche mnie nie poszło !
kukui Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 ok dzieki własnie z okolic alternatora sa te dzwieki tak jakby za nim podjade jeszcze raz i zobaczymy
morwa76 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 to całe sprzęgiełko mieści sie w kole pasowym co napędza alternator - inaczej jest nim problem jest dopiero gdy trzeba go zdjąc, potrzeba specjalnego klucza+pist pnełmatyk i trzeba wymontowac alternator ,to nie problem powodzenia
kukui Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 dzieki czesci zakupione i mam nadzieje ze bedzie git pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się