Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CarLink, CarPlay, AAWireless


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jestem po wymianie gniazda w podłokietniku i uruchomieniu Android Auto w pojeździe. I tu pytanie!!! Chę mieć telefon łaczący się bezprzewodowo!! Na co zwrócić uwagę przy zakupie tak by było to urządzenie "na przyszłość" . Oprócz zwykłego łaczenia się bezprzewodowo by płynnie przesyłało wizję (teledyski, filmiki, YouTube....) bez zacinania się !!! Nie znam się kompletnie na tych urządzeniach i dla tego pytam 🙂 Czym się różną !!! Póki co potrzebuję do Androida ale dobrze by było gdyby obsługiwało też "jabłka". No i cena. Fajnie jak w cenie 200-350 by się zmieściło!!! Proszę o 3-4 propozycje. Dzięki wielkie.

Edytowane przez Jari1234567
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra! Już nie aktualne. Coś tam kupione i ....działa. Tak, że tematu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzielenie się z innymi nie jest chyba Twoją zaletą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Dzielenie się z innymi nie jest chyba Twoją zaletą?

No ale to właśnie ja potrzebowałem pomocy, sugestji, wytłumaczenia co jest co !!! I jej nie uzyskałem (tym razem). Rozumiem, że mam podać co dokładnie zakupiłem?! Otóż coś takiego: Carlinkit 5.0 2Air Bezprzewodowy Carplay / Android. Dziala, łączy się dość szybko ale dopiero mam to 2 dni więc nie przetestowane jeszcze na 100%.   Na razie starczy takie ustrojstwo. Może za jakiś czas (jeśli będzie mi potrzebne) wymienię ekran na dotykowy i nieco większy. Ale tu potrzeby "żeby tylko mieć" póki co nie mam. Czas pokaże. Pozdrawiam.

 

P.S.

Jak będą jakieś problemy np. rozłączało się albo słaba jakość rozmów telefonicznych to dam znać. Póki co jak pisałem wyżej po 2 dniach niewiele można napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minut temu, Jari1234567 napisał(a):

Rozumiem, że mam podać co dokładnie zakupiłem?!

Warto podzielić się z innymi.