Booster Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Witam. Mam maly problem z wylaczajaca sie kontrola trakcji. Podczas jazdy ze stala predkoscia na 4 badz 5 biegu trzymajac obroty w granicach 2,2k po kilku minutach zapala sie kontrolka ESP. Czy ktos ma jakis pomysl czego to moze byc przyczyna?
mily Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Podepnij Vaga, czy coś się dzieje jak Ci się zapala ESP (próbuje hamować)?? A z ABS nie masz problemów?? Wstępnie podejrzewam wysunięcie się czujnika prędkości przy kołach lub uszkodzenie kabla (styku). Może też nawalać ta ceweczka która jest odpowiedzialna za podawanie szybkości z kół. Spróbuj zvagować może coś Ci wyrzuci.
GRazny Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 mi po wiośnie się uspokoiło... może jakieś zawilgocenie było... na Vagu (w dniu występowania) nic nie miałem...
Booster Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Zapomnialem dopisac ze po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy, tylko podczas jazdy ze stalo predkoscia po kilku minutach za kazdym razem wywala ta kontrolke.
GRazny Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 to się domyślamy... coś jest na rzeczy skoro są takie aukcje http://www.allegro.pl/item621487934_naprawa_sterownik_pompa_abs_bmw_vw_audi_e39_a6_a4.html
Yaqb Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Mam wlasnie podobny problem tzn. wymienilem drazki kierownicze (przejechalem ok. 40km wszystko bylo ok) zrobilem zbierznosc i wracajac przy ok 110km/h zaczela mrugac kontrolka ESP i autko zaczelo hamowac. po odpuszczeniu gazu przestala mrygac. vag nic nie pokazal. czujnik pedala hamulca raczej dziala( mozna go sprawdzic na ktoryms tam kanale) zmienia 0 na 1 przy nacisnieciu. Co to moze byc jakies sugestie??
kazuyaet Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam W każdym samochodzie jest tolerancja czujnika skretu jak wyjdzie poza norme wtedy wyłancza sie ESP. Miłem tak kiedyś w Seacie Tolego, problem znikl po odpowiednim ustawieniu kąta skretu. Każdy zakład ustawia to tylko na przykładzie kierownicy. może byc tak ze jak wyjedziesz z salonu i podczas uzytkowania samochodu moga ci zmienić ką skretu. MOzna to sprawdzić na postoju , sprawdz ile masz obrotu w prawą strone a ile w lewą.powinno być tak samo. można tez to vagiem sprawdzić.
GRazny Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 tak... tylko że jemu hamuje... a to już inna bajka...[br]Dopisany: 25 Sierpień 2009, 17:10_________________________________________________ja bym raczej stawiał na czujnik położenia pedału gazu... albo zamoczony komputer (chwilowo)
Yaqb Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 A wiec problem rozwiazany, kazuyaet naprowadzil mnie na to, faktycznie kat ustawienia kierownicy(czujnik G85) byl przestawiony o 30st. co mozna sprawdzic na kanale 5 w abs-breaks 03. wystarczylo jedynie zrobic adaptacje.
kazuyaet Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Ja jeszcze nie spotkałem używanego zuta co by mialo idealnie ustawiony kąt skretu a zwłaszcza bite. Ciesze sie , że pomogłem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się