jarkos 0 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Witam. O jakiegoś czasu coraz bardziej szarpie silnikiem zwłaszcza na wolnych obrotach. Postanowiłem pomierzyć co jest w silniku. Wyniki są przerażające. Grupy Wolne obroty 001 882/min 6,0 mg/str 6,6 CF 85,5 stC 004 861/min 0,0 ATDC 7,1CF 2,2 CF 007 68,8stC 0,0% 28,8 stC 86,5 stC 013 -0,64 mg/str -0,40 mg/str- 2,19 mg/str 2,99 mg/str 018 0,0 0,0 0,0 0,0 023 -5,0 10,0 3,0 -54,0 2000 obrotów/min 001 2079/min 5,8 mg/str 5,1 CF 89,1 stC 023 -14,0 -2,0 -13,0 -85,0 3000 obrotów/min 001 3100/min 7,7 mg/str 2,0 CF 90,9 stC 023 -10,0 2,0 -22,0 -87,0 Czwarty cylinder odjechał zupełnie, poza granicę 2.8. Wymieniłem filtr paliwa trochę ponad roczny. Zmniejszyło korekcje minimalnie. Czy mycie TEC2000 czy podobnym środkiem może coś dać czy szukać dobrego speca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) wtryski to wyjecia i do sprawdzenia Edytowane 30 Stycznia przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkos 0 Opublikowano 31 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Możesz to rozwinąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia A co tu rozwijać, wygląda na to że podkładki(uszczelnienie wtrysk-głowica) nie trzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie jarkos 0 Opublikowano 10 Lutego Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 10 Lutego Otóż właśnie przed chwilą schowałem sprawny samochód do garażu i jestem mega zaskoczony tym co trzeba było zrobić. Objawy były następujące. Na wolnych obrotach szarpało strasznie silnikiem i to tym bardziej im bardziej był nagrzany silnik. Przy przyspieszeniach na 6 biegu też go dusiło i szarpało. Aby nie zakopać się od razu w kosztach remontu wtrysków postanowiłem zastosować płukanie ich preparatem TEC2000. Jak to zrobić można znaleźć w sieci. Ja musiałem zużyć prawie dwie butelki, aby osiągnąć akceptowalny efekt. Obecnie silnik pracuje stabilnie. Pewnie za pól roku znów skontroluję wartości i może trzeba będzie powtórzyć transfuzję pompowtryskom. Załączam wyniki przed i po płukaniu. Na szczęście przepowiednie kolegów nie sprawdziły się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego W dniu 10.02.2024 o 11:42, jarkos napisał(a): Na szczęście przepowiednie kolegów nie sprawdziły się. Cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się