Skocz do zawartości
IGNOROWANY

5104 - ROD - Unknown Error Code


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Muskel1,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Co jakiś czas zapala mi się kontrolka silnika z powodu takiego błędu.

Nie wiem o co chodzi. Mógłby ktoś pomóc.

 

Address 01: Engine (J623-CAGA)       Labels:. 03L-906-022-CAG.clb
   Part No SW: 03L 906 022 MK    HW: 03L 906 022 B
   Component: R4 2,0L EDC   H01 4379  
   Revision: 11H01---    
   Coding: 0104002C02072118
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI30L906022MK A01006
   ROD: N/A
   VCID: 7AFACA74FDDF5896C4-802E

No ASAM data for: "EV_ECM20TDI30L906022MK" (AU48) 
1 Fault Found:
5104 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [237]
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 271846 km
                    Date: 2008.05.29
                    Time: 04:14:42

Readiness: 1 1 0 0 0 
 

Opublikowano

Kup oryginalny VCDS to i błąd odczyta.

Opublikowano

No pewnie. Świetna rada do jednego błędu, który raz na dwa lata wyskoczy 1200pln min wydam jak pamiętam w wersji na 3 viny.

Opublikowano

Czy Ci się to podoba czy nie, jest to produkt, który został stworzony poprzez lata pracy, inwestycje, wiedzę i poświęcony czas. To, że Ty nie widzisz w tym nic złego kupując piraty świadczy tylko o Tobie. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Ty chętnie pracujesz za darmo.

W sklepie AGD też dyskutujesz przy kupnie telewizora?

 

 

 

Opublikowano

Dyskusja jest bez sensu. Ja mam 14 sto letnie auto i dla jednego błędu nie będę wydawał 1500 na dzień dzisiejszy. Taniej wyjdzie u mechanika, albo tego nie naprawię. A to forum jest po to by sobie pomagać. Ty chyba nie chcesz pomagać.

Opublikowano
1 minuta temu, gdajaca napisał(a):

Ty chyba nie chcesz pomagać.

Nie, nie pomagam😄

 

Opublikowano

Mskel1 zawsze pomaga cenie go bardzo 

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Przyjrzyj się sondzie lambda i wiązce do niej. 

Twierdzenie, że nie chcesz kupywać ori VCDS na jeden raz jest błędne. Zawsze się przyda i nigdy nie wiesz kiedy wystąpi następna usterka. Poza tym ori VCDS trzyma cenę i zawsze go dobrze sprzedasz. Tak więc wywal tego, jak  sam widzisz g...o watrego klona i zainwestuj. 

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, gdajaca napisał(a):

Dyskusja jest bez sensu. Ja mam 14 sto letnie auto i dla jednego błędu nie będę wydawał 1500 na dzień dzisiejszy. Taniej wyjdzie u mechanika, albo tego nie naprawię. A to forum jest po to by sobie pomagać. Ty chyba nie chcesz pomagać.

Też tak uważałem, ale chyba sam się zdecyduje kupić oryginalne vcds, przyda się na przyszłość. Jest też tańsza opcja, kup sobie obd 11pro, sprawdź co Ci tam za błąd pokazuje.

Edytowane przez Szyszunia
Opublikowano

Witam.

 

Rzeczywiście problem był z sondą lambda. Wymieniona na nową kontrolka silnika sama zgasła nawet nie trzeba było kasować.

Dziwne bo rok temu wymieniałem i wtedy mój VCDS pokazał error że grzałka sondy lambda uszkodzona. No ale cóż począć. Taka sytuacja. Dzięki za pomoc. 

Opublikowano (edytowane)

Bo ten błąd, który masz nie dotyczył grzałki sondy lambda, tylko pompy jonowej sondy, ale Twój klon nie zna tego błędu, co sprowadza mnie znowu do rady, zainwestuj i kup oryginalny VCDS😉

Edytowane przez Muskel1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...