darekaudi4 Opublikowano 6 Marca Opublikowano 6 Marca Ma ktoś dostęp do Etki lub Elsy i może mi podać numery wałków rozrządu 1.8 TFSI 170km CJEB model 2013 VIN WAUZZZ8K8DA107690
darekaudi4 Opublikowano Sobota o 08:56 Opublikowano Sobota o 08:56 Widzę że zakup wałków nie jest taki prosty. Na internecie pod tym numerem nie za bardzo są dostępne. Dzwoniłem do sklepu to w ogóle nie da się zamówić. Byłem w serwisie to oczywiście nie ma problemu ale za dwa wałki 7tys. Może regeneracja ale muszę podzwonić popytać.
darekaudi4 Opublikowano Sobota o 10:13 Opublikowano Sobota o 10:13 Czy to normalne że po zgaszeniu silnika i odkręceniu filtra oleju olej spływa w dół silnika? Czy nie powinien jakiś zawór trzymać olej.
harychorzow84 Opublikowano Niedziela o 11:20 Autor Opublikowano Niedziela o 11:20 Ten grzybek odpowiada za odpływ oleju z obudowy filtra, jeśli odkręcasz obudowę to grzybek się dźwiga i olej spływa do miski..
darekaudi4 Opublikowano Niedziela o 20:34 Opublikowano Niedziela o 20:34 9 godzin temu, harychorzow84 napisał(a): Ten grzybek odpowiada za odpływ oleju z obudowy filtra, jeśli odkręcasz obudowę to grzybek się dźwiga i olej spływa do miski.. Ok czyli to że olej spłynął to norma. Sprawdzę jutro czy będzie olej w obudowie po 30min. Ma ktoś może rozmiar oringow które znajdują się na końcu tego grzybka ?
harychorzow84 Opublikowano Poniedziałek o 14:05 Autor Opublikowano Poniedziałek o 14:05 Z racji że moje audi jest z 2012r to kupiłem nową obudowę filtra + zawór, jest to nowa wersja dużo bardziej solidna niż ta.
darekaudi4 Opublikowano Poniedziałek o 21:11 Opublikowano Poniedziałek o 21:11 7 godzin temu, harychorzow84 napisał(a): Z racji że moje audi jest z 2012r to kupiłem nową obudowę filtra + zawór, jest to nowa wersja dużo bardziej solidna niż ta. A jaka była przyczyna wymiany ?
darekaudi4 Opublikowano Poniedziałek o 21:36 Opublikowano Poniedziałek o 21:36 Może mi ktoś sprawdzić czy walki o numerach 06L 109 087A i 06L 109 088 będą pasowały do mojego silnika. Wałki zdemontowane z Tiguana rok 2017 z silnikiem 2.0 TFSI CHHB Mój VIN WAUZZZ8K8DA107690 VIN auta z którego zdemontowano wałki WVGZZZ5NZJW852389
Dev Opublikowano Poniedziałek o 21:45 Opublikowano Poniedziałek o 21:45 VW: 06L 109 021 S 06K 109 022 BQ
harychorzow84 Opublikowano Wtorek o 06:27 Autor Opublikowano Wtorek o 06:27 9 godzin temu, darekaudi4 napisał(a): A jaka była przyczyna wymiany ? Miejsce montażu trzpienia w obudowie było mocno zużyte i podejrzenie nieszczelności zaworu ale okazało się że wymiana nie była konieczna.
darekaudi4 Opublikowano Wtorek o 16:55 Opublikowano Wtorek o 16:55 (edytowane) 19 godzin temu, Dev napisał(a): VW: 06L 109 021 S 06K 109 022 BQ Czyli ssący wałek jest taki sam a co z wydechowym ? Czy będzie pasować. Czy inna końcówka numeru BP / BQ może oznaczać np. inny rocznik lub inną marka VW / Audi ? Gość który sprzedaje twierdzi że to tylko inna rewizja a fizycznie są takie same. Czy ma ktoś możliwość aby sprawdzić czy walki są takie same ? Numery na kołach zębatych wałków są takie same jak u mnie. Edytowane Wtorek o 17:28 przez darekaudi4
darekaudi4 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu W dniu 10.03.2025 o 22:45, Dev napisał(a): VW: 06L 109 021 S 06K 109 022 BQ @Dev Czy możesz pomóc i doradzić czy wałek 06K 109 022 BQ będzie pasował do mojego A4 1.7 TFSI. Gość ma do sprzedania dwa wałki w bdb stanie z auta o przebiegu 100tys. Ssący jest taki sam ale wydech ma inną końcówkę numeru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się