Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z EGR w audi A3 8P 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem posiadaczem Audi A3 8P 2.0 TDI 140 KM, silnik CFFB, mam problem z egrem, a mianowicie nie jestem w stanie prawidłowo zdiagnozować gdzie leży przyczyna awarii. Nadmieniam, iż już kilkukrotnie dokonywałem jego wymiany na nowy co kończyło się niepowodzeniem. Po wymianie na nowy po zrobieniu kilkuset kilometrów auto przechodzi w tryb awaryjny, po czym  wyskakują mi  takie błędy: 

*4807- Układ recyrkulacji spalin-

P040100 (096)- natężenie przepływu za małe

*5171- recyrkulacja ciśnienia doładowania

P029900 (096)- nieosiągnięta granica regulacji

*9120- czujnik 1 układu recyrkulacji spalin

 P046C 00 (032) - niewiarygodny sygnał

*4891- zawór układu recyrkulacji spalin N18

P0403 00 (167) -usterka

Chcę tylko nadmienić, iż otrzymałem informację, iż w moim pojeździe wykonano aktualizację oprogramowania dla silnika 2.0 tdi EA189 - diesel Gate - problem z emisją spalin( dość głośna nieudana adaptacja oprogramowania wśród VAGÓW),  od czego zacząć, czy ktoś z was miał podobny problem, jak go rozwiązać. Czy należy wgrać oryginalną mapę silnika oraz założyć nowy egr. A może dokonać egr OFF. Pozdrawiam!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...