adam1974 Opublikowano 15 Lutego Opublikowano 15 Lutego (edytowane) Czesc. Mam cala bude b7 i siedzi tam kierownica sline jak na foto.,u mnue siedzi czteroramienna tez multi I tu mam pytania:. Czy podejdzie bez problemu,czy cos musze wyciagnac dodatkowo z dawcy by to chodzilo? Edytowane 15 Lutego przez adam1974
greg2505 Opublikowano 15 Lutego Opublikowano 15 Lutego Musisz wziąść wszystko czyli,kiera z poduchą,taśma poduszki ,wiązka,moduł i na koniec kodowanie
adam1974 Opublikowano 16 Lutego Autor Opublikowano 16 Lutego 11 godzin temu, greg2505 napisał(a): Musisz wziąść wszystko czyli,kiera z poduchą,taśma poduszki ,wiązka,moduł i na koniec kodowanie Modul to jest chyba w przelaczniku zespolonym tzn z dzwignia wycieraczek,migaczy,tempomatem.Tasma pewnie bedzie pod kierownica.wtyczek dodatkowo nie trzeba „wycinac,odzyskiwac”?
greg2505 Opublikowano 16 Lutego Opublikowano 16 Lutego Moduł masz za przełącznikiem zespolonym,jeszcze żółtą wtyczkę 4pin musisz zamienić i przełożyć do niej piny, nic nie tniesz
adam1974 Opublikowano 16 Lutego Autor Opublikowano 16 Lutego 41 minut temu, greg2505 napisał(a): Moduł masz za przełącznikiem zespolonym,jeszcze żółtą wtyczkę 4pin musisz zamienić i przełożyć do niej piny, nic nie tniesz W dawcy sa swiatla do jazdy dziennej,bixenon. U mnie tylko bixenon.czyli ten modul dawcy bedzie pasowac?
greg2505 Opublikowano 16 Lutego Opublikowano 16 Lutego 10 godzin temu, adam1974 napisał(a): W dawcy sa swiatla do jazdy dziennej,bixenon. U mnie tylko bixenon.czyli ten modul dawcy bedzie pasowac? Będzie pasował, zapewne z literką Q jest
adam1974 Opublikowano 30 Marca Autor Opublikowano 30 Marca (edytowane) W dniu 16.02.2024 o 23:21, greg2505 napisał(a): Będzie pasował, zapewne z literką Q jest Dzis rozebralem kolumne kierownicy wiec i modul i dokladnie jak pisales z literka q na koncu 8E0 953 549 Q Ale troche nie wiem jak sobie poradzic z tasma. Jak wyciagalem z samochodu(dawcy) cala kolumne to zapomnialem ze kola mialem skrecone.Tym samym tasma nie jest w pozycji zerowej. Szukajac dosc dlugo nie znalazlem odpowiedzi poza tym aby raz w jedna strone obracac do oporu,nastepnie w druga strone do oporu z liczeniem ile obrotow i potem o polowe obrotow wrocic.i zamontowac. Zeby dalo sie obracac trzeba wcisnac wystajacy dzyndzel na obudowie tasmy. Ten sposob jest dobry,nie uszkodze w ten sposob przypadkowo tasmy? Znalazlem jeszcze goscia co ogarnie rnse wiec jest szansa ze wszystkie funkcje ktore kierownica obsluguje beda dzialaly o ile nie bedzie trzeba jakis kabelkow przeciagac do radia. Edytowane 30 Marca przez adam1974
Langista Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca Jak nie będziesz na hama kręcić to nie zerwiesz.
greg2505 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca Policz obroty i cofnij o połowę,kręcąc w rękach poczujesz opór i nic nie zerwiesz,po zamontowaniu musisz się przejechać kawałek aż zgaśnie kontrolka esp
adam1974 Opublikowano 1 Kwietnia Autor Opublikowano 1 Kwietnia Policzylem obroty i wyszlo niecale 8 wiec ustawilem na niecale 4 obroty i ustawilem tak by widoczna strzalka byla w odpowiednim zakresie. Mozna zalozyc ze mechanicznie mam przygotowane do wymiany poza przelozeniem zoltej wtyczki. Teraz kodowanie. Na yt sa filmiki jak to zakodowac ale przed kodowaniem warto zgrac dane by w razie czego miec do czego wrocic. Poza tym kod musze wpisac. Radio bedzie w niedlugim czasie po wymianie kiery zalozone rnse wiec kod tez bedzie chyba inny. Wszystkie czesci pochodza z tego samego samochodu.
greg2505 Opublikowano 1 Kwietnia Opublikowano 1 Kwietnia (edytowane) Jak wejdziesz w kodowanie to spisz sobie kod jaki jest teraz ,zawsze będziesz go mógł wpisać i wszystko wróci ,nic nie zgrywasz,cały opis jak to zrobić jest w temacie o zmianie kierownicy Edytowane 1 Kwietnia przez greg2505
adam1974 Opublikowano 13 Czerwca Autor Opublikowano 13 Czerwca (edytowane) Dzis wreszcie zalozylem kiere multi do swojej b6. Ale jakos nie potrafie kodowac,tego sie najbardziej obawialem.Ciezki temat. Posilkuje sie filmikiem na yt autora povagowani ale kody mi nie wchodza. jest gdzies jakis bardziej lopatologiczny opis jak to zrobic? hamulce mam 1KP 1LT a takiej konfiguracji w podpowiedziach nie widze. Poza tym mam zmienione na 320 i 288 wiec nie wiem czy i to powinieniem uwzglednic przy kodowaniach kierownicy. Edytowane 13 Czerwca przez adam1974
Langista Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca Bardziej łopatologicznie się nie da, jak jest to w filmiku od povagowanych. Albo się źle logujesz i nie przyjmuje kodowania, albo kabel masz za słaby.
adam1974 Opublikowano 14 Czerwca Autor Opublikowano 14 Czerwca (edytowane) Kabelek niedawno kupilem.bo stary byl za slaby. Niedawno robilem auto scan i tam byl przy abs kod 04475, a jak wchodze teraz w abs to jest 00000 . Czyli musze wpisac 04475 bo hamulce sa takie jak przed zmiana kiery i modulu? na ostatnim zdjeciu wlepka.kod hamulcow 1LT czyli moj login to. 09375? silnik 1.8. ,manual Edytowane 14 Czerwca przez adam1974
Langista Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca Hamulce wybierasz takie jakie były oryginalnie, przed ich zmianą. W tedy się logujesz, VCDS daje Ci wszystkie podpowiedzi, jak angielskiego nie bardzo kumasz to jest spolszczona biblioteka w guglu.
adam1974 Opublikowano 14 Czerwca Autor Opublikowano 14 Czerwca No to czyli na 3 miejscu wpisuje 3 zgodnie z tym co na wlepce.
Rozwiązanie adam1974 Opublikowano 14 Czerwca Autor Rozwiązanie Opublikowano 14 Czerwca Zrobilem jak wyzej napisalem i sie udalo.Dziala.Dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się