yakk Opublikowano 5 Marca Opublikowano 5 Marca Cześć, od pewnego czasu mam problem z dyfrem. Samochód przyjechał ze stanów 2 lata temu, po przyjeździe od razu został wymieniony olej w skrzyni i moście. Opiłków nie było, ale za czysty to on nie był.. Od tamtego momentu przez rok było ok. Kilka miesięcy temu zaczęło coś huczeć z tyłu. Padło jedno łożysko, ale po wymianie problem nie ustał. Dało się w miarę jeździć, więc nie wnikałem za bardzo. Huczało w przedziale 70-95km/h oraz mniej więcej od 110 do 130-140. Powyżej i poniżej była cisza. Huczenie ustawało także po delikatnym wciśnięciu gazu, lub ciągłym trzymaniu nogi na gazie. Po odpuszczeniu huk wracał. Ostatnio przez weekend przegoniłem trochę po zimie eske, sprawdziłem nowy soft i pacjentowi się pogorszyło 😅 Jest straszne buczenie od 20 do 50km/h, powyżej 70-80 km/h dużo mocniej huczy. Jestem gotowy na wymianę dyfra, bo raczej na tym się skończy, tylko nie mam pojęcia czy nie wyjdzie nic więcej. Te mosty są dość żywotne, jak szukałem to niezbyt często padały. Gdzie na moście znajduje się numer? Na tych zwykłych jest naklejka, na sportowych nie udało mi się tego odszyfrować 🤨 Jedynie numer sterownika, ale to nic nie daje. Na allegro jest sporo tego w na prawdę różnym przedziale, tylko nie wiem, który z nich by pasował.. Ewentualnie może byłby ktoś w stanie pomóc mi odszyfrować oznaczenie mostu po numerze vin - WAUBGAFL3FA022909
yakk Opublikowano 7 Marca Autor Opublikowano 7 Marca 19 godzin temu, Dev napisał(a): dyfer MKX Dzięki! A podpowiesz czy te mosty pasuja do siebie z roznych modeli jezeli maja to samo oznaczenie? Np. znalazlem wystawiony z 4.2tdi a8 o tym samym kodzie, a czasem tez z a6 sie pojawiaja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się