Begi Opublikowano 25 Marca Opublikowano 25 Marca Cześć! Przychodzę z problemem - przeszukałem forum, ale nie znalazłem identycznego problemu do mojego. Otóż auto po odpaleniu i czasem kilka/kilkanaście minut początkowej jazdy telepie się na biegu jałowym, czasem lekko falują obroty, czasem stoją w miejscu na 900, a silnik i buda się telepią. Przy jeździe na biegach jest normalnie i płynnie, moc w normie, ale jak tylko np. stanę na światłach na jałowym to znowu telepie. Czasem dzieje się tak przed minutę po odpaleniu, czasem przez 10/15, a potem to zanika. Zauważyłem też, że to zjawisko występuje głównie gdy jest zimniej/wilgotniej na dworze (np po deszczu), a w suche i cieplejsze dni (powyżej 10-12 stopni) tego problemu nie ma. Ktoś coś podpowie? Dodam, że rozrząd, sprzęgło były wymieniane parę miesięcy temu z racji nabitych kkm, świece również tydzień temu (myslałem, że to źródło problemu bo miały najechane kupę km), cewki w normie. Komp nie wykazuje żadnych błędów..
Langista Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca A mechanik tak zostawił ten problem i kazał Ci się z tym bujać? Czujniki sprawne?
Begi Opublikowano 26 Marca Autor Opublikowano 26 Marca (edytowane) Nie jestem tymczasowo u siebie tylko na wyjeździe jeszcze przez miesiąc/dwa i nie znam tu żadnych mechaników, a jak podjechałem do 1 to podłączył pod kompa, posprawdzaliśmy co i jak, nawet pojeździliśmy żeby poszukać błędów, ale wtedy nic nie wyskoczyło. Mówił jedynie, żeby podjechać jak silnik zacznie się telepać to może wtedy coś komp wykryje, ale mam do niego z 20 minut, a wszystko co bliżej to ma strasznie kiepskie opinie na googlu, a po tych 20 minutach jazdy za kazdym razem już jest git i płynnie pracuje. @Langista o których czujnikach mówisz? Nasuwa mi się tylko czujnik wału rozrządu, ale niby błędu nie wywala. Wymienić profilaktycznie? Edytowane 26 Marca przez Begi
MarioR34 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca How about to check an engine mounts or shifter mount , or both ,shifter mount know to be fallen apart or to old and give a vibration and not smooth engine running . Febi Installation, manual transmission – Auto Krešo WWW.AUTOKRESO.HR Also people forgot to change this sponge third "motor mount" Febi Limit bumper, engine suspension – Auto Krešo WWW.AUTOKRESO.HR
Langista Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Czujnik temperatury lub przepustnica. Mogą być jakieś nieszczelności w dolocie i jak nabierze temperatury to się uszczelnia, wiele przyczyn.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się